Etusivu Referenssit Tampereen Sähkölaitos Toimistot ja yrityskiinteistöt Tampereen Sähkölaitos Systam Visit vierailijahallinnan palvelu toi Tampereen Sähkölaitokselle helpon ja turvallisen tavan hallita vierailijaliikennettä. Suurimman hyödyn henkilökunta näkee kuitenkin tulleen palvelun parantamiseen, mikä näkyy asiakkaille muun muassa ennakkoviestien muodossa. Vierailijahallinta aulapalvelun apuna Itsepalvelupääte täysin automatisoituun kirjautumiseen Automaattiset ilmoitukset vastaanottajalle ja vieraalle Turvallinen tapa toimia Systam Visit – selkein valinta Tampereen Sähkölaitoksen asiakaspalvelupisteessä herättiin vierailijahallinnan tarpeeseen turvallisuusasioiden takia. Vierailijoiden liikkumista kiinteistössä ei kirjattu lainkaan ja hallitsematon vierailijaliikenne loi turvattomutta ja epävarmuutta. Tehtyään vertailua palveluntarjoajista, Systam erottui joukosta nopeasti selkeimmällä palvelulla juuri siihen tarpeeseen, mikä Sähkölaitoksella oli. Ajatus kotimaisesta paikallisesta palveluntarjoajasta oli myös mukava ja Systam Visit -palvelu otettiin käyttöön syksyllä 2016. “Systam Visitissä tuli heti kaikki mitä tarvitsimme. Näki, että sitä voi myös kehittää ja lisätä ominaisuuksia tarpeen mukaan.“ Sari Pajula Johdon assistentti, Tampereen Sähkölaitos Sähkölaitoksella otettiin käyttöön kattava vierailijahallinnan palvelu Systam Respa Prestige itsepalvelupätteellä ja aulahenkilökunnan toiminnoilla. Käyttöönotto sekä koulutukset sujuivat mutkattomasti ja uusi järjestelmä on otettu Sähkölaitoksella ilolla vastaan. ”Pelkää hyvää palautetta!” Myös vierailijat ovat olleet tyytyväisiä ja jopa yllättyneitä toimivasta itsepalvelukirjautumisesta. Henkilökunta onkin saanut asiakkailta runsaasti positiviista palautetta. Parempaa palvelua ennakkoviesteillä Systam Visit -palvelun käyttöönotto on lisännyt Sähkölaitoksella turvallisuutta ja palvelun sujuvuutta. Itsepalvelupäätteen tuominen palvelupisteeseen vapautti myös resursseja muuhun käyttöön. Pääte toimii palvelupisteen apuna eikä sido lisähenkilöä vastaanottamaan vieraita. Vierailijat kirjautuvat saapuessaan nimellä tai ennakkoon saamallaan QR-pikakoodilla. He saavat vierailijakortit ja saapuminen ja lähteminen tallentuvat järjestelmään. Henkilökunnan osalta palvelu on lisännyt tietoisuutta ja helpottanut vierailujen hallintaa. Kiitosta saa muun muassa Outlook-integraatio, jolla vierailujen kirjaaminen tapahtuu näppärästi. Parhaimmaksi ominaisuudeksi Sähkölaitoksella on kuitenkin koettu ennakkoviestit, erityisesti vierailijan kannalta. Viestit lähtevät Sähkölaitoksella sekä sähköpostina, että tekstiviestinä. Kun vierailija saa ennakkoon viestin siitä, ketä on tulossa tapaamaan, miten kiinteistöön saavutaan ja miten pysäköidä, on se suuri lisäarvo. ”Kyllähän se vierailu aina mukavammin alkaa, kun tietää onko oikeassa paikassa.” Sähkölaitoksella ei järjestelmän hyvän toimintavarmuuden vuoksi ole jouduttu tukipyyntöjä juurikaan tekemään, mutta he kokevat yhteydenoton kynnyksen matalaksi. Tärkeintä on tunne, että aina voi ottaa yhteyttä! Tampereen Sähkölaitos on moderni energiakonserni, joka toteuttaa parhaillaan voimakasta energiakäännettä, jonka avulla siirrymme fossiilisista tuotantopolttoaineista yhä enemmän kohti uusiutuvia. Tampereen Sähkölaitos on palvellut asiakkaitaan jo vuodesta 1888. Konsernin omistaa Tampereen kaupunki. Verkkosivut Ratkaisumme Tampereen Sähkölaitoksella Vierailijahallinta Webpalvelu vierailijaliikenteen hallintaan ja seurantaan. Vieraan ennakkoviestit ja nopea kirjautuminen QR koodilla. Itsepalvelupääte Systam Respa Prestige personoidulla yritysilmeellä. Automaattiset ilmoitukset sekä vieraalle että vastaanottajalle. Kalenteri-integraatio vierailun lisäämiseen helposti oman Outlook-kutsun kautta. Tutustu myös Katso kaikki referenssit Senaatti-kiinteistöt Systam Visit -palvelumme paransi vierailujen hallintaa ja asiakaskokemusta Senaatin pääkonttorilla ja on käytössä myös useissa muissa Senaatin omistamissa kiinteistöissä. Systam Visit Wihuri Metro-tukku Täysin automatisoitu Systam Visit vierailijahallinnan palvelumme huolehtii Metro-tukulla vieraiden vastaanoton, eikä kiinteistössä osata enää edes ajatella arkea ilman sitä. Systam Visit Wolt Woltin pääkonttorilla käytössä oleva Systam Visit vierailijahallinta mahdollistaa sujuvan vieraiden vastaanoton kasvavan yrityksen tarpeisiin. Systam Visit Helen Systam Visit on vuodesta 2017 vastannut Helenillä vierailujen hallinnasta niin Sähkötalolla kuin voimalaitoksilla. Systam Visit