Wihuri Virpi Koistinen
← Takaisin listaukseen

Wihuri Oy Aarnio Metro-tukku

Uusien toimitilojen valmistuminen kesällä 2018 sai Wihurin Metro-tukun pohtimaan tilannetta, miten järjestää vastaanotto monimuotoiseen tilaan, johon ei ollut tarkoitus sijoittaa miehitettyä aulatilaa. Systam Respa nähtiin vaihtoehtona tuottaa toimiva vastaanotto, eikä kiinteistössä osata enää edes ajatella arkea ilman sitä.

Kohde

Wihuri referenssi

Wihuri on teollisuutta ja kauppaa harjoittava kansainvälinen monialakonserni. Yli 110-vuotisen historiansa aikana Wihuri on ollut merkittävä vaikuttaja suomalaisessa liike-elämässä ja kasvanut pienestä perheyrityksestä kansainväliseksi toimijaksi, jolla on toimintaa yli 30 maassa. Wihuri-konserni työllistää noin 5 000 oman alansa ammattilaista ja toimii neljällä toimialalla: pakkausteollisuus, päivittäistavaratukkutoiminta, tekninen tukkukauppa sekä liikelentotoiminta.
Wihurin Metro-tukku on tätä nykyä yksi Suomen suurimmista päivittäistavaratuotteiden tukkukaupoista, jonka valikoimaan kuuluu lähes 25 000 eri tuotetta: elintarvikkeita, pakasteita, alkoholituotteita sekä päivittäisiä käyttötavaroita. Wihurin Metro-tukku tarjoaa maanlaajuista tukku- ja toimitusmyyntiä, ja sillä on yli 20 pikatukkua ympäri Suomen.

https://www.wihuri.fi/

Ota yhteyttä

Miten ihmeessä hoitaisimme vastaanoton, jos ei olisi Systam Respaa?

Virpi Koistinen, kehityspäällikkö, Wihuri Oy Aarnio Metro-tukku

Vantaalla sijaitseva Wihuri Oy Aarnion logistiikkakeskus pitää sisällään myös noin 2 500 m2:n toimistotilat, joihin kymmenien vieraiden pitää viikoittain löytää. Vastaanotto ratkaistiin sijoittamalla toimistotilojen ravintolan viereen itsepalvelupääte, johon kutsutut vieraat opastetaan ennakkoviestin saapumisohjeilla aina pysäköinnistä kiinteistössä liikkumiseen. Vierailukutsut luodaan henkilökunnan toimesta helposti omista kalentereista, jonka jälkeen automaattiset viestit huolehtivat sekä vieraan opastamisen, että vastaanottajalle ilmoittamisen, kun vieras kirjautuu itsepalvelupäätteellä.

Wihurin Metro-tukun kehityspäällikön Virpi Koistisen mukaan uuden järjestelmän käyttöönotto oli helppoa ja se on tuonut järjestelmällisyyttä ja selkeyttä vierailijaliikenteen hallintaan. Myös vieraat ovat huomioineet toimivan palvelun ja Koistisen mukaan se tuottaa positiivista palautetta helppoudestaan. Parasta onkin helppous ja vaivattomuus, kaikille osapuolille. Kun järjestelmän olemassaolo on huomaamatonta ja ongelmatonta, on se paras merkki hyvästä toiminnasta, kiteyttää Koistinen ja suosittelee Systam Respa -palvelua myös muille.


Ratkaisumme Wihurilla

WIHURI OY AARNIO METRO-TUKKU

Systam Respa Vierailijahallinta

PALVELUT:
– RespaManager webpalvelu vierailijaliikenteen hallintaan ja seurantaan.
– Automaattiset viestit vierailupolun jokaisessa vaiheessa. Sisällöt asiakkaan muokattavissa.

LAITTEET:
– Systam Respa Prestige – Moderni itsepalvelupääte sisäisellä vierailijakorttien tulostimella.

INTEGRAATIOT:
– Kalenteri-integraatiolla vieraiden ennakkoilmoittaminen palveluun käy vaivattomasti samalla, kun vieraalle lähetetään palaverikutsu.