Systam Oy mukana Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa

Tänään starttaava Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanja muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä.

Lähdimme mukaan kampanjaan, koska palvelujemme tuottaminen Suomessa on meille arvovalinta. Haluamme tukea kotimaista työtä, varmistaa palvelumme laadun sekä pitää langat tiiviisti omissa käsissämme, kommentoi toimitusjohtaja Anssi Tamminen.

Palveluillemme myönnetty Avainlippu on merkki Suomessa tuotetusta työstä. Kotimaisuusasteemme, eli suomalaisten kustannusten osuus palvelun omakustannusarvosta, on yli 50 prosenttia. Omistuspohjamme on täysin suomalainen, jonka lisäksi johtomme, henkilökuntamme ja toimipisteemme sijaitsevat Suomessa.

Kolmevuotisella Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon.

Tutkimustulokset kertovat, että suomalaiset haluavat tehdä arvopohjaisia valintoja. Kampanjan avulla pysäytämme asiakkaan ostopäätöksen äärelle. Opetamme tarkastamaan ostotilanteessa, onko tuotteessa tai palvelussa Avainlippu. Näin autamme asiakkaita tekemään omien arvojensa mukaisia valintoja, kertoo kampanjan projektipäällikkö Merja Mantila Suomalaisen Työn Liitosta.

Voit osallistu kampanjaan ja keskusteluun somessa #Avainlippu #OnhansiinäAvainlippu

Lisätietoja:
Anu Luoma, Systam Oy, p. 041 452 0880, anu.luoma@systam.fi
Merja Mantila, projektipäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto, p. 050 330 3640, merja.mantila@suomalainentyo.fi