TEKNINEN ASIAKASPALVELIJA

Kiinnostaako työ hyvässä porukassa kasvavassa teknologiayrityksessä? Haemme Vantaan toimistollemme teknistä taustaa omaavaa vastuullista tiimipelaajaa asiakastuen etulinjaan. Jos ymmärrät mitä hyvä asiakaspalvelu tarkoittaa, kykenet saattamaan asioita loppuun ja hyvin hoidettu työ ja siitä saatavat onnistumisen tunteet ajavat sinua eteenpäin,  jatka lukemista. Tarjoamme monipuolisen työn, jossa on mahdollisuus kehittyä ja oppia laajassa roolissa asiakastuen, projektoinnin ja sisäisen toimintamme kehittämisen saralla.

Tulet osaksi Vantaan toimistomme pientä tiimiä ja päiväsi voi kulkea esimerkiksi seuraavasti:

Saavut toimistolle ja tarkistat tulleet tukipyynnöt. Priorisoit tehtävät ja suunnittelet päivän toimet. Osallistut aamun etäpalaveriin, missä koko tiimi eri toimipisteistämme pääsee kertomaan päivän ajankohtaiset asiat. Pidät myös puhelimen lähettyvillä, koska se saattaa soida tukipuhelun muodossa. Mikäli päivälle on sovittu asiakastapaaminen, pakkaat tarvittavat tavarat autoon ja suuntaan huoltokeikalle tai koulutuskeikalle. Asiakaskäynnin jälkeen dokumentoit tehdyt asiat ja pidät huolen, että asiakkaalle sovitut asiat etenevät. Päivääsi voi kuulua myös sovelluskehitystä, prosessien suunnittelua, testausta tai uusien laitemallien etsimistä. Käytännössä kaikkea mihin kiinnostus ja osaaminen taipuu. Työpäivän aikana sinulla voi olla monta lankaa kädessä, joten johdonmukaisuus, priorisointi sekä asioiden loppuun vieminen on avainasemassa tehtävässä onnistumiseen.

Toivomme sinulta:

  • IT-alan osaamista ja kokemusta
  • Kykyä tehdä useita asioita yhtä aikaa, priorisoida ja hallita ajankäyttöä tehokkaasti
  • Hyviä ongelmanratkaisukykyjä
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja
  • Hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista ulosantia.
  • Ajokortti vaaditaan ja oma auto katsotaan eduksi.
  • Laajempi tekninen osaaminen (tietokannat, palvelimet, sovelluskehitys) katsotaan eduksi
  • Muu kielitaito kuten ruotsi, saksa tai espanja katsotaan eduksi

Tarjoamme:

  • Monipuolisen ja haastavan roolin kansainvälistyvässä yrityksessä
  • Hyvää tiimihenkeä
  • Tehtävän, joka on muokattavissa osaamiseesi ja halujesi mukaan
  • Perehdytyksen ja tukea yrityksemme hengen ja ytimen omaksumiseen
  • Kilpailukykyisen palkkauksen

Me Systamilla olemme keskittyneet kehittämään kokonaisvaltaista vierailijahallintaratkaisua, jonka avulla asiakkaamme mahdollistavat paremman asiakaskokemuksen, tehostavat toimintaansa ja lisäävät turvallisuutta. Ensimmäiset toimituksemme ovat yli kymmenen vuoden takaa ja voimme kutsua itseämme tänään alan markkinajohtajaksi.

Tiimimme koostuu erilaisista ihmisistä, joita yhdistää halu kehittää uutta ja kokea onnistumisia työssään. Teemme töitä tiiviisti yhdessä hyvällä hengellä. Annamme vapauksia mutta odotamme myös vastuullisuutta ja tuloksia. Rakennamme yritystä, jossa haluamme olla itse töissä.

Hae nyt, paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lähetä hakemus ja CV osoitteeseen rekry@systam.fi

Vot myös soittaa Anssi Tammiselle +358 10 470 36 01.  Kerromme mielellämme lisää itsestämme sekä kuulemme mitä sinä odotat tulevalta työnantajaltasi.