
Yhtenäinen toimintamalli vapautti aikaa, paransi vierailukokemusta ja lisäsi läpinäkyvyyttä
Kun Helenillä lähdettiin tarkastelemaan sopivaa palvelua vierailujen hallintaan, oli vaatimuksena muun muassa palveluntarjoajan ylläpitämä pilvipalvelu. Pian selvitystyön alusta Systam Visit alkoi vaikuttaa ratkaisulta, joka kohtaisi Helenin kaikki tarpeet ja vierailu Systamin toimistolle vahvisti tuntemusta; oikea kumppani oli löytynyt.
Yhdestä pisteestä hallittavaan vierailijahallinnan palveluun on Sähkötalon lisäksi liitetty kolme voimalaitosta. Palvelumalli Sähkötalolla on vuosien saatossa muuttunut aulapalvelun työkalusta automaattiseen itsepalveluna toteutettavaan vierailijoiden vastaanottoon. Systam Visit on taipunut muutosten mukana kulloinkin haluttuun malliin. Vierailukutsut luodaan henkilökunnan toimesta helposti omista kalentereista ja vieraat saavat ennakkoviestin saapumisohjeineen. Voimalaitoksilla vierailijat ilmoitetaan ennakkoon suoraan palveluun ja saapuminen tapahtuu ilmoittautumalla porttien vartijoille.
Pitkää kumppanuutta
Helen on toiminnassaan tottunut ketterään palveluun ja tähän haasteeseen olemme pystyneet vastaamaan erinomaisesti. Pitkässä asiakassuhteessa on koettu muutoksia, joissa avainasemassa ovat olleet asiakaslähtöinen ajattelu ja nopea reagointikyky, sekä kokonaispalvelu, jossa asiakas voi luottaa, että vastuun toiminnasta kannamme me.
”Yhteistyö on ollut erittäin hyvää ja joustavaa. Kun meidän päässämme on pitkän asiakassuhteen aikana tapahtunut muutoksia, on Systam toiminut erittäin ketterästi, mikä on hatunnoston paikka. Palvelu ei myöskään työllistä meitä mitenkään. Tukipalvelu auttaa tarvittaessa ja tekee toivottuja muutoksia. Ei ole tyhmiä kysymyksiä. Asiat hoituvat äärimmäisen nopeasti, tehokkaasti ja ystävällisesti.”