
Paremmat ohjeet, selkeämpi saapuminen
Vantaalla sijaitseva Wihuri Metro-tukun logistiikkakeskus pitää sisällään noin 2 500 m2:n toimistotilat ilman miehitettyä aulapalvelua. Saapuville vieraille haluttiin tarjota hyvä ohjeistus sekä automatisoitu vastaanotto, johon ratkaisu löytyi vierailijahallinnan palvelustamme. Nyt vierailukutsut luodaan henkilökunnan toimesta helposti omista kalentereista. Automaattiset viestit huolehtivat vieraan opastamisen saapumisesta ja pysäköinnistä aina kiinteistössä liikkumiseen sekä ilmoittavat vastaanottajalle, kun vieras kirjautuu itsepalvelupäätteellä.
Kiinteistön ravintolan yhteyteen sijoitettu itsepalvelupääte on löytänyt käyttäjänsä hyvin. Ennakkoviestin QR-koodilla kirjautuminen on saanut vierailta hyvää palautetta helppoudestaan ja nopeudestaan. Vastaanottajille suurin hyöty on automaattinen ilmoitus kirjautumisen jälkeen, mikä mahdollistaa vieraan täsmällisen noutamisen. Palvelun parhaaksi puoleksi onkin koettu vaivattomuus, kaikille osapuolille.
Kehittyvät palvelut ja uusia ominaisuuksia
Metro-tukulla on hyödynnetty myös palveluun liitettäviä lisäpalveluita, kuten hiljattain käyttöön otettu taksitilaus-integraatio. Se mahdollistaa vieraalle taksin tilaamisen helposti itsepalvelupäätteeltä. Tilaus tehdään muutamalla napautuksella eikä kuluja synny, koska tilaus käyttää sähköistä rajapintaa puhelinverkon sijaan.
”Aika monta kertaa on tullut pyyntöjä vierailujen päätteeksi soittaa taksi. Kunhan vierailijaliikenne tästä koronan jälkeen taas vilkastuu, uskon taksin tilaamisen itsepalvelupäätteellä olevan todella näppärä toiminto!”

Systam kumppanina
Palvelun käyttöönotto koettiin Metro-tukulla helpoksi ja kattavaksi. Tukipyyntöihin on vastattu nopeasti ja lähikäynneillä tehdyt opastukset uusiin ominaisuuksiin ovat avanneet toimintoja käytännönläheisesti.
”Systam kolmella sanalla? Luotettava ja palvelualtis. Kolmannen sanan säästän kuvaamaan koko ratkaisua, jota kuvaisin sanalla helppokäyttöinen. Koko homma on tehty erittäin helpoksi ja olen äärimmäisen tyytyväinen myös saamaamme tukeen ja asiakaspalveluun. Siksi voin hyvillä mielin suositella Systamia myös muille!”