Usean yrityksen kiinteistöt
Ylitä vuokralaistesi odotukset
Digitaalinen vierailijahallinta yrityskohtaisilla asetuksilla mahdollistaa sujuvan ja turvallisen arjen usean yrityksen kiinteistössä.

Työtilojen tarpeet ja odotukset ovat kasvaneet. Kun haluat varmistaa kiinteistön, jossa vuokralaisesi pysyvät tyytyväisinä, sujuva ja turvallinen arki on yksi avainasioista. Usean yrityksen toimistokiinteistöt hyötyvät keskitetystä vierailijahallinnasta, joka huolehtii vieraiden vastaanoton täysin itsenäisesti tai aulapalvelun apuna. Se takaa, että jokainen vierailu kirjataan, seurataan ja hallitaan tarkasti samalla kun mahdollistetaan vuokralaiskohtaiset toiveet ja asetukset.
Sujuvuutta vierailuihin – turvallisuus edellä
Suomen johtava vierailijahallinnan palvelumme Systam Visit varmistaa, että kiinteistösi vastaa tämän päivän tarpeita. Se soveltuu satunnaisten vieraiden vastaanotosta aina tuhansiin päivittäisiin kävijöihin. Systam Visitin avulla huolehdit niin vierailijoiden, urakoitsijoiden kuin muiden palveluntuottajien liikkumisen kiinteistössäsi sekä vierailijatietojen tietoturvallisen käsittelyn.

Luo yrityskohtaisia vierailijapolkuja
Vaikka Systam Visit -ratkaisu toimii kiinteistön tasolla, antaa se vuokralaisillesi vapauden rakentaa heidän näköisensä vierailupolun. Vieraiden kutsuminen onnistuu yritysten omien Google- tai Microsoft 365 -kalenterien kautta. Oman profiilinsa asetuksista yritykset voivat määrittää omat ennakkoviestit ja saapumisohjeet, mahdolliset perehdytykset sekä paljon muuta.

Etuja, joita et voi ohittaa
Lisää turvallisuutta
Suojaa ihmisiä ja tilojasi. Hallitse vieraidesi liikkumista ja valmistele turvallisuusohjeistukset etukäteen. Hätätiedotteen avulla ilmoitat kriisitilanteista suoraan kiinteistössä oleville ihmisille.
Toimi tehokkaammin
Säästä aikaa ja rahaa. Kiinteistön laajuinen ratkaisu tehostaa toimintaa ja prosesseja. Automatisoitu vastaanotto hoitaa rutiinitehtävät, kuten vieraiden saapumisohjeistukset, kirjaamiset sekä ilmoittamiset.
Ole valmis auditointeihin
Varmista selustasi ja hallitse riskit. Kerää vierailutiedot turvallisesti GDPR:n vaatimusten mukaisesti. Kattava data mahdollistaa myös vierailujen analysoinnin ja toiminnan optimoinnin.
Vahvista luottamusta
Panostamalla kiinteistön palveluihin ja arjen sujuvuuteen vahvistat vuokralaistesi luottamusta ja teet kiinteistöstäsi houkuttelevan ympäristön uusille yrityksille.
Itsepalvelupäätteillä vastaanotat vierailijat sujuvasti – myös ilman henkilökuntaa
Saapumistilaan selkeästi sijoitettu itsepalvelupääte toimintaohjeineen hoitaa vastaanoton 24/7 – pienillä kustannuksilla. Yritysten omat profiilit tulevat näkyviin näytön aloitusnäkymään. Uniikit Suomessa valmistetut kioskiratkaisumme tuovat tyylikkyyttä ja tehokkuutta jokaiseen aulaan. Huolehdimme asennuksesta, tuesta ja etähallinnasta varmistaen sinulle vaivattoman käyttökokemuksen.

Turvallisuusperehdytys takaa turvallisen arjen
Usean yrityksen kiinteistössä, jossa tilat voivat olla monikäyttöisiä ja vuokralaiset voivat erota toimialaltaan, turvallisuusperehdytyksistä tulee entistä tärkeämpiä. Vierailijahallintaan yhdistettävä Systam Pass -palvelumme mahdollistaa sen, että yritykset voivat räätälöidä turvallisuusohjeistuksensa, ja suorittaminen on helppoa ennakkoon tai paikan päällä.

Ympäristöt, jotka kasvavat kanssasi
Kun liiketoiminta kasvaa ja vuokralaisten tarpeet muuttuvat, joustava lähestymistapa vierailija- ja tilanhallintaan varmistaa vaivattoman skaalautuvuuden. Palvelumme on myös helppo yhdistää muihin kiinteistösi toimintoihin, kuten pysäköintiin, kulunhallintaan tai infonäyttöihin.

Tilaa palvelu, me hoidamme loput
Katsotaan yhdessä teille sopiva ratkaisu. Me huolehdimme sujuvan käyttöönoton ja toimituksen. Oma nimetty yhteyshenkilönne on tilauksen jälkeen yhteydessä jokaiseen vuokralaiseen ja huolehtii palveluun heille sopivat yksilölliset vierailupolut ja asetukset.