
Moderni vastaanotto syntyi automaatiolla ja selkeällä vierailupolulla
Kasvavan ja kehittyvän Lempäälän kunnan keskiössä sijaitseva 2020 valmistunut Lempäälä-talo on moderni keskus kunnan erilaisia palveluja. Talosta löytyy muun muassa Palvelukäytävä, jossa kuntalaisille tarjotaan niin kunnan kuin valtion palveluita osaavan henkilökunnan toimesta. Talon yhteydessä luodut uudet toimintamallit asettivat kuitenkin haasteita sille, miten asiantuntijoille välitetään tieto aulaan saapuneista asiakkaista.
Toimivimmaksi ratkaisuksi Lempäälän kunnalla nähtiin Systam Visit -palvelumme. Yhteistyö aloitettiin määrittelemällä tarpeita vastaavat toiminnot ja laitteet. Nyt palvelukäytävän saapumistilaan sijoitettu itsepalvelupääte vastaanottaa ja opastaa ilmoittautumisen sekä välittää tiedon saapuneista asiakkaista asiantuntijolle huolehtien samalla turvallisesta ja kattavasta tietojen tallennuksesta.
Vierailujen hallinta on Lempäälä-talolla yhdistetty erilliseen tilavarausjärjestelmään, jolloin ennakkoon suunnitellut tapaamiset välittyvät tilavarauksen yhteydessä myös Systam Visit -palveluun. Sen ansiosta saapuvat vieraat saavat päivää ennen vierailua automaattisen ennakkoviestin saapumisohjeineen sekä nopean ilmoittautumisen mahdollistavan QR-koodin.

Systam kumppanina
Kumppanina olemme jääneet lempääläläisten mieleen asiakasystävällisenä toimijana, joka tarjosi hyvän startin palvelujen käyttöönottoon ja on lunastanut jatkuvan yhteistyön odotuksia olemalla läsnä sekä auttamalla esiin nousseissa kysymyksissä.
”Toimitus järjestyi aikataulussa ja käyttöönotossa saimme koulutusta. Palvelu on helppokäyttöinen, niin asiakkaalle kuin pääkäyttäjälle ja jos on kysyttävää, tulee vastaus yleensä todella nopeasti.”