Arki helpottui ja kohtaamiset sujuvoituivat
Systam Visit –vieralijahallinnan palvelua käytetään Kiinteistö Oy Multihermiassa tuomaan helppoutta ja tehokkuutta sekä tarjoamaan joustavuutta vastaanottoon. Ratkaisua hyödynnetään myös vierailijoiden uloskirjaamiseen. Tarpeen vaatiessa näin voidaan noutaa lista kiinteistössä tällä hetkellä paikalla olevista vierailijoista. Systam Visit on ollut Kiinteistö Oy Multihermiassa käytössä elokuusta 2012 lähtien.
Systam toimitti ja käyttöönotti Visit-ratkaisun kohteeseen yhteistyössä tarvittavien toimijoiden ja yritysten kanssa. Käyttökoulutus palveluun annettiin jokaiselle yritykselle sekä aulahenkilökunnalle erikseen. Yksi kiinteistön suurimmista asiakkaista on CGI.
Palvelu on toiminut hyvin, eikä ole vaatinut henkilöstöltämme uuden järjestelmän opettelua. Muuttaessamme kiinteistöön saimme palvelusta koulutuksen, haluamamme henkilötiedot vietiin palveluun ja kävimme toimintoasetukset toimittajan kanssa läpi. Tämän jälkeen kaikki on hoitunut itsestään. Yhteydenpito Systamiin on ollut erittäin helppoa.
Miehitetyn aulapalvelun lisänä
Ratkaisu toimii kiinteistössä miehitetyn aulapalvelun ohella. Palvelun luomat vierailijakortit tulostetaan aulahenkilökunnalle, jossa tiedot vielä tarkistetaan ennen kuin kortti ojennetaan vierailijalle. Jatkossa aulahenkilökunta voi luoda kortteja ratkaisun avulla etukäteen esimerkiksi suurempia tapahtumia varten ja kirjata vierailijoita saapuneiksi suoraan ratkaisun webpalvelun kautta. Näin samalla ratkaisulla voidaan yhtä aikaa kirjata vierailijoita sekä itsepalveluna että aulahenkilökunnan kautta.