
Täysi hallinta saapumisesta uloskirjaukseen saakka
Saapuvaa vierailijaa tervehtii aulahenkilön lisäksi Vantaan Energialla nyt tiskille sijoitettu itsepalvelupääte, joka hankintapäällikkö Mikko Koivulehdon mukaan tuottaa vierailta positiivisesti yllättyneitä kommentteja näppäryydestään. Suurimmat hyödyt Koivulehto kuitenkin kokee tulleen Systam Visit –vierailijahallinnan palvelun automaattisesti toimivasta kokonaisuudesta ja koko vierailun kattavasta palvelupolusta.
Vieraiden kutsuminen on Vantaan Energialla tehty helpoksi. Henkilökunnan omissa sähköposteissa luodut kalenterikutsut siirtävät kutsuttujen henkilöiden tiedot saumattomasti palveluun. Eikä muuta tarvita. Automaattiset viestit huolehtivat saapumista helpottavat ohjeet vieraalle sekä reaaliaikaisen ilmoituksen vastaanottaja, kun vieras saapuu. Palvelun helppous ja sujuvuus näkyvät Koivulehdon mukaan paitsi henkilökunnan työn tehostumisena myös parempana palveluna asiakkaille.
Räätälöintiä myös erikoisempiin tarpeisiin
Vantaan Energialla palvelumme taipui myös ainutlaatuiseen käyttöön Martinlaakson voimalaitoksen työmaalle. Systam Visit yhdistettynä Systam Pass –turvallisuusperehdytyksiin mahdollistaa työmaalla liikkuvien urakoitsijoiden rekisteröinnin varmistamisen sekä asianmukaiset perehdytykset. Kulunvalvontaan liitetty kirjautuminen, kuvallisen henkilökortin tulostaminen ja vaadittu perehdytys olivat edellytys vilkkaasti liikennöidyllä työmaalla. Erikoistoimintana voimalaitoksella on pakotettuna kirjata veronumero, joka tulee näkyviin vieraalle kulkukorttiin liimattavaan erikoistarraan.
Vantaan Energialle Systam Visit oli alusta asti vakuuttava ja valmis ratkaisu, joka ainoana vaihtoehtona kattoi kaikki tarpeet. Yhteistyö on sujunut Koivulehdon mukaan hyvin ja hän suosittelee Systamin palveluita myös muille.