Turvaa tiedot, ihmiset ja kiinteistösi
Varmista vaatimustenmukaisuus ja huolehdi turvallisuudesta jokaisessa tapaamisessa.

Jokainen organisaatio haluaa toimia turvallisesti ja vastuullisesti, suojaten ihmisiään ja tilojaan. Vierailijahallinnan ja turvallisuusperehdytysten avulla käännät potentiaaliset haavoittuvuudet vahvuuksiksi. Vierailijoiden reaaliaikainen seuranta, älykäs kulunhallinta ja turvallinen tiedonkäsittely varmistavat, että mitään ei jää sattuman varaan. Me autamme sinua huolehtimaan, että tiedot pysyvät suojassa, tilat hallinnassa ja ihmiset turvassa – jokaisessa kohtaamisessa, alusta loppuun.
Tiedä ketä tiloissasi liikkuu, myös hätätilanteissa
Systam Visit -palvelumme avulla näet ajantasaisen näkymän yrityksessäsi paikalla olevista vieraista. Kriisitilanteessa voit lähettää hätätiedotteita kaikille kiinteistössäsi oleville ja evakuoit tilat järjestelmällisesti ja turvallisesti.

Varmista tietosuoja ja yksityisyys
Kerää vierailijoistasi tietoa – oikein. Yhdenkään vieraan ei tulisi enää kirjautua paperille. Vieraskirjat ja lomakkeet ovat alttiita vahingoille ja väärinkäytöksille eivätkä täytä nykyisiä GDPR-vaatimuksia. Laki velvoittaa henkilötietojen kerääjää huolehtimaan, etteivät tiedot paljastu, muutu tai joudu asiattomille. NIS2-vaatimukset lisäsivät entisestään vastuuta tietojen käsittelyyn ja tietopyyntöihin. Näiden velvoitteiden hoitaminen onnistuu vain sähköisellä tiedonhallinnalla.

Tunnista vieraasi ja hallitse heidän kulkuaan
Kiinteistön turvallisuus paranee, kun vierailijat tunnistetaan. Kirjautumisen yhteydessä tulostettava fyysinen vierailijakortti rinnassa toimii selkeänä visuaalisena tunnisteena, kun vieraan nimi, yritys ja vastaanottaja näkyvät selkeästi yhdellä vilkaisulla.
Fyysiset ja virtuaaliset vierailijakortit voivat toimia myös digitaalisina avaimina. Niiden kulkukoodit voivat avata ovia, portteja ja hissejä ja eri vierailijaryhmille voidaan antaa eritasoisia kulkuoikeuksia.

Tee tapaamisista sujuvia ja turvallisia
Kun vierailijoiden hallinta, turvallisuusperehdytykset ja tilavaraukset hoituvat digitaalisesti, jää enemmän aikaa itse kohtaamisille. Älykäs automaatio varmistaa turvalliset tapaamiset, tyytyväisemmät vieraat ja tehokkaamman arjen – ilman että sinun tarvitsee muuttaa toimintatapojasi tai opetella käyttämään uusia työkaluja.
Edellytä perehtymistä turvallisuusohjeisiin
Voit vaatia, että vierailijasi käyvät läpi turvallisuusohjeita ennen saapumista tiloihisi. Vierailun ehdot voi hyväksyä joko etukäteen tai paikan päällä sisäänkirjautumisen yhteydessä. Korkeamman riskin kohteissa, kuten tuotantotiloissa, vaatimuksiin voi sisältyä myös laajempi turvallisuusperehdytys. Tällaisissa tilanteissa vierailijahallintaan liitettävä Pass-palvelumme mahdollistaa perehdytyksen suorittamisen joustavasti – joko ennakkoon tai paikan päällä päätelaitteella.

Tee turvallisuudesta helppoa ja digitaalista
Tiedä keitä on paikalla
Sähköinen vierailijahallinta on ainoa tapa tietää täsmällisesti, ketä kiinteistössäsi liikkuu.
Hallitse tietoja turvallisesti
Tallenna vierailutiedot tietoturvalliseen pilveen – GDPR:n, NIS2- ja auditointivaatimusten mukaisesti.
Mahdollista sujuva kulku
Yksilölliset kulkukoodit mahdollistavat turvallisen kulun sallittuista ovista, porteista ja hisseistä.
Pienennä riskejä
Tunnista vierailijat oman henkilöstösi joukosta ja hyödynnä perehdytyksiä kertoaksesi turvallisuuskäytännöistä.
Toimi nopeasti poikkeustilanteissa
Lähetä hätätiedotteita yhdellä klikkauksella henkilöstölle ja vierailijoille.