Me olemme Systam, vierailujen ja tapaamisten kotimainen asiantuntijasi jo vuodesta 2006
Uskomme kasvokkaisten tapaamisten voimaan ja haluamme tehdä ne helpoksi – nyt ja tulevaisuudessa.

2006
perustettu tamperelainen IT-tuotetalo
800+
tyytyväistä organisaatiota luottaa osaamiseemme
95%
asiakkaistamme yhä samalla polulla kanssamme
100%
kotimaista palvelua räätälöitynä tarpeisiisi
Missiomme
Mahdollistaa yrityksille parempia tapaamisia.
Autamme asiakkaitamme vähentämään turhaa säätöä automatisoimalla rutiineja ja tapaamisten valmisteluja. Huolehdimme turvalliset, sujuvat ja tuotteliaat kohtaamiset – yhden klikkauksen taktiikalla.

Visiomme
Turvalliset ja saumattomat työympäristöt, joissa tapaamiset merkitsevät.
Tahdomme säilyttää kasvokkain tapahtuvien tapaamisten ainutlaatuisen arvon ja nähdä yritysten menestyvän hyödyntämällä älykkäitä ratkaisuja, jotka varmistavat turvalliset ja merkitykselliset kohtaamiset sekä tiedolla johtamisen.

Arvomme
Luottamus
Toimimme avoimesti, pidämme lupauksemme ja seisomme sanojemme takana.
Uskallus
Haastamme itseämme, kysymme jos emme tiedä ja kannamme vastuun.
Välittäminen
Välitämme toisistamme, työmme tuloksista ja asiakkaidemme menestyksestä.
Kohtaamisten ilosanomaa Tampereelta
Hiljaisuus, tarve henkilökohtaiseen tilaan ja sanaton sopimus siitä, että joskus paras keskustelu on se, jota ei käydä ollenkaan – suomalaisuuden stereotypiat istuvat vahvassa, mutta uskalsimme tehdä toisin. Loputtomien etäkokousten ajassa me tuomme ratkaisuillamme ihmisiä yhteen, koska uskomme, että sillä on merkitystä. Ei turhaa hienostelua tai jäykistelyä, vaan aitoa läsnäoloa ja toimivia työkaluja heille, jotka tietävät, että parhaat ideat syntyvät kasvokkain.


Tarinamme
Kaikki alkoi vuonna 2006 Tampereen Hervannassa, kun Anssi, nuori teknologia-alan opiskelija ja nykyinen toimitusjohtajamme, kuuli yritysmaailman tarpeen vastaanottaa vieraita helpommin. Tuolloin ei vielä puhuttu vierailijahallinnasta – ainakaan sanan nykypäivän merkityksessä. Mutta tiesimme, että olimme jonkin erityisen äärellä. Niin syntyi Systam.
Kun ymmärryksemme asiakastarpeista ja ”virtuaalisen aulan” mahdollisuuksista kasvoi, kasvoi myös kunnianhimomme. Halusimme paitsi ratkaista ongelmia, myös hyödyntää teknologiaa luomaan positiivisia kohtaamisia. Pian Systam ansaitsi paikkansa Suomen vierailijahallinnan markkinajohtajana ja tuotevalikoimamme laajeni turvallisuusperehdytyksiin sekä tilavarauksiin ja ovenpielinäyttöihin.
Vuonna 2020 iskenyt maailmanlaajuinen pandemia vauhditti hybridityön ja etätyöratkaisujen kehitystä: Kasvokkain tapahtuvat tapaamiset harvenivat, mutta niistä tuli entistä merkityksellisempiä. Ymmärsimme, että haluamme jatkossakin panostaa niihin.
Teknologian – erityisesti tekoälyn – huima kehitys vie meitä kohti arkea, jossa automaatio hoitaa yhä enemmän tehtäviä ja vähentää manuaalista työtä. Silti kaiken keskiössä ovat ihmiset – yhteistyö, luovuus ja päätöksenteko.
Olipa kyse vierailuista tai sisäisistä tapaamisista, tavoitteenamme on helpottaa aitojen yhteyksien luomista ja auttaa yrityksiä menestymään turvallisten ja merkityksellisten kohtaamisten kautta – yksi tapaaminen kerrallaan.
Parempia tapaamisiatehokkaasti
Liity joukkoomme
Oletko se sinä? Pidämme silmämme ja korvamme auki uusille osaajille, jotka haluavat kasvaa ja vaikuttaa kanssamme. Avoimet hakemukset voit toimittaa osoitteeseen career@systam.io.