Vierailijakortti

Vierailijat tervetuloa!

27.04.2018

Blogit

Ennen kuin ehdit nähdä vilaustakaan saapuneesta vieraastasi, hän on todennäköisesti muodostanut ensivaikutelman yrityksestäsi tai organisaatiostasi. Vaivaton saapuminen ja vierailijat huomioiva aulatila takaavat, että tapaamisesi alkaa hyvissä merkeissä.

Aulat ja vastaanotot ovat portteja tiloihin, joissa turvallisuus on tärkeää. Ne ovat myös ensimmäinen kosketuspinta asiakkaillesi ja vieraillesi. Turva-ratkaisujen ja välttämättömien toimintojen ohella ei kuitenkaan tulisi unohtaa aulojen merkitystä vieraiden vastaanotossa ja hyvän ensivaikutelman luomisessa.

Vieraasi ovat kuitenkin useimmiten hyvällä asialla. He ovat vanhoja tai tulevia asiakkaita, kumppaneita sekä muita yhteistyötahoja. Tahoja, joille Sinä haluat antaa parhaan mahdollisen kuvan itsestäsi ja siitä mitä edustat.

Kiinnitä huomiota esimerkiksi seuraaviin asioihin:

  • Onko kiinteistöön saapuminen ohjeistettu vieraalle kutsun yhteydessä?
  • Onko vierailijoiden pysäköinti huomioitu? Kenelle on varattu helpoimmat paikat, joutuvatko vieraasi kävelemään perimmäisestä nurkasta?
  • Onko saapuville vieraille selkeästi osoitettu vastaanotto tai ilmoittautumispiste?
  • Kuinka nopeasti vieraasi saa ystävällistä palvelua?
  • Onnistuuko ilmoittautuminen helposti vai vaatiiko sisäänpääsy pitkäveteistä tietojen täyttämistä?
  • Onko aulatilassa huomioitu vieraiden istumapaikat, naulakot ja wc-tilat?
  • Onko vierailijoille tarjolla pientä lisää, kuten juoma-automaatti tai langaton nettiyhteys?
  • Saako vieraan vastaanottaja nopeasti tiedon vieraan saapumisesta turhan odottamisen välttämiseksi?

Meiltä et saa kalusteita tai tarjoiluja, mutta lähes kaiken muun voit varmistaa Systam Respa vierailijahallinnan palvelullamme. Sen automaattisilla ilmoituksilla ilahdutat vieraitasi kattavilla saapumisohjeilla ja mahdollistat nopean kirjautumisen aulassa tai helpoilla itsepalvelupäätteillä.

Ota yhteyttä niin etsitään yhdessä Teille sopivat ratkaisut! info@systam.fi +358 10 470 3600