Etusivu Teemat Hybridityö ja Smart Office Etusivu Teemat Hybridityö ja Smart Office Hybridityö ja Smart Office Smart Office – Optimoi työympäristösi älykkäillä ratkaisuilla Älykäs toimisto – Smart Office – on työympäristö, jossa teknologia mahdollistaa työn teon nopeammin, sujuvammin ja joustavammin, unohtamatta turvallisuutta ja kestävää kehitystä. Hybridityö on verrattain uusi käsite, jolla tarkoitetaan useimmiten sellaista työn organisointitapaa, jossa voidaan yhdistää etätyötä ja toimistotyötä. Smart office -ratkaisut mahdollistavat myös hybridityön tekemisen aivan uudella tapaa ottaen huomioon työnantajan ja työntekijöiden tarpeet – turvallisuus huomioiden. Joustavan työnteon ja älykkään työympäristön edellytyksiin lukeutuvat niin toimintatavat kuin myös uudet teknologiat, jotka mahdollistavat niiden toteuttamisen. Systam Workplace -palvelumme täydentää työympäristösi tehokkuutta ja joustavuutta älykkäillä ratkaisuilla, kuten työpiste- ja huonevarauksilla, ovenpielinäytöillä, tarjoilutilauksilla tai infonäytöillä. Toimintamme ytimessä on integroitavuus, jolla eri osa-alueiden parhaat ratkaisut yhdistyvät parhaaksi mahdolliseksi kokonaisuudeksi. Tutustu Systam Workplace -palveluun Hallitse vierailuja ja yhdistä ne saumattomasti toimintaasi Kutsut vieraan, varaat tilat, valitset tarjoilut ja saat tarvittavan informaation helposti ja oikea-aikaisesti. Mitä kaikkea muuta sinun polkuusi voisi kuulua? Vierailujen hallinnalla voidaan kattaa niin vierailijoiden, urakoitsijoiden kuin muiden palveluntuottajien liikkuminen kiinteistössä. Joustava ja integroitava palvelumme mahdollistaa vierailijahallinnan yhdistämisen saumattomasti kiinteistösi muuhun toimintaan kuten pysäköintiin, tila- ja työpistevarauksiin, tarjoilutilauksiin, kulunvalvontaan ja digitaaliseen viestintään. Tutustu Systam Visit -vierailijahallintaan Katso integraatiot Turvallinen paluu työpaikoille – hybridityön merkeissä Hybridityö, eli vuorottelu työpaikan ja etätyön välillä on tullut jäädäkseen. Joustavaa toimistojen tilankäyttöä ja ihmisten liikkumista pyritään mahdollistamaan niin tehokkuuden, turvallisuuden kuin työntekijäkokemuksen näkökulmasta. Näihin alueisiin voidaan vaikuttaa monilla ratkaisuilla. Esimerkiksi työpistevaraukset ovat hyödyllinen työkalu, mikäli halutaan luopua nimetyistä työpisteistä tai silloin kun halutaan varmistaa, että työntekijän tullessa toimistolle, hänellä varmasti on työpiste. Porrastettu saapuminen tai oleskelu toimistoilla välttää myös ruuhkia ja mahdollistaa henkilömäärien aktiivisen seurannan. Lue lisää työpistepistevarauksista ja sen tarjoamista eduista tutustumalla Systam Workplace -palveluumme. Covid-19-pandemian seurauksena myös erilaiset kyselyt, seulonnat sekä ulkoisen vierailijaliikenteen hallinta ovat tulleet osaksi turvallisen työympäristön työkaluja. Lue lisää Covid-19 -resursseista Tutustu referensseihimme Katso kaikki referenssit Toimistot ja yrityskiinteistöt Sponda Systam Visit -palvelu täytti Spondan tarpeet tietoturvallisesta vierailujen hallinnasta. Kattava kokonaisratkaisu kirjaa vierailijat sisään ja ulos varmistaen positiivisen vierailukokemuksen. Systam Visit DSV DSV luottaa Suomen pääkonttorillaan Systam Visit -palveluumme varmistaakseen sujuvat ja turvalliset vierailut sekä paremman riskien hallinnan. Systam Visit Julkinen sektori Lempäälän kunta Systam Visit -palvelumme tarjoaa sujuvan ilmoittautumisen Lempäälä-talossa sijaitsevan palvelukäytävän asiakkaille. Systam Visit Senaatti-kiinteistöt Systam Visit -palvelumme paransi vierailujen hallintaa ja asiakaskokemusta Senaatin pääkonttorilla ja on käytössä myös useissa muissa Senaatin omistamissa kiinteistöissä. Systam Visit