Etusivu Teemat Asiakaskokemus ja brändin vahvistaminen Etusivu Teemat Asiakaskokemus ja brändin vahvistaminen Asiakaskokemus ja brändin vahvistaminen Tuo brändikokemuksesi sinne missä sitä tarvitaan Hyvä ensivaikutelma ja loistava asiakaskokemus syntyvät pienten asioiden summasta. Ensikosketus niihin tapahtuu usein auloissa ja vastaanotoissa. Systam Visit -vierailijahallinnan palvelumme avulla mahdollistat parhaan mahdollisen vierailukokemuksen ja ensivaikutelman, joka kestää. Automaattiset ennakkoviestit, saapumisilmoitukset ja mahdollisuus nopeaan itsepalvelukirjautumiseen varmistavat vieraillesi vaivattoman saapumisen ilman ylimääräistä säätöä tai odottelua. Niin, että asiat vain sujuvat ja tapaamisesi alkavat hyvissä merkeissä. Tutustu Systam Visit -palveluun Yritysilmeesi mukainen vastaanotto Näytä todelliset värisi! Itsepalvelupäätteiden aloitusnäkymä voidaan yrityslogon lisäksi räätälöidä haluamallasi taustavärillä tai -kuvalla. Kuvalliset vierailijakortit voidaan esipainattaa yritysilmeen mukaisesti ja vierailijakortteihin voidaan sisällyttää käytännössä mitä tahansa informaatiota. Katso laitteet ja tarvikkeet Yksilölliset ja personoitavat vierailijakortit Kuvalliset vierailijakortit lisäävät paitsi turvallisuutta myös mahdollistavat kulkuoikeuksia ja muita palveluja vieraille, kuten korttiin tulostuvat Wifi-tunnukset. Voidaan brändätä asiakkaan yritysilmeen mukaiseksi Saatavilla sekä vaaka- että pystymallina Suomessa valmistetut muovitaskut Uudelleenkäytettävät kierrätettävät korttirullien hylsyt “Systam Visitin kautta kulkevat valmiit toimipistekohtaiset ennakkoviestit ja saapumisohjeet helpottavat omaa henkilöstöämme ja takaavat vieraillemme kattavat ohjeet oikeilla tiedoilla. Samat käytännöt ja ilme tekevät myös vierailukokemuksesta kansainvälisestikin yhtenevän ja osan brändiä.“ Satu Nieminen Sales & Marketing Coordinator, Promeco Group Oy Tutustu referensseihimme Katso kaikki referenssit Senaatti-kiinteistöt Systam Visit -palvelumme paransi vierailujen hallintaa ja asiakaskokemusta Senaatin pääkonttorilla ja on käytössä myös useissa muissa Senaatin omistamissa kiinteistöissä. Systam Visit Wihuri Metro-tukku Täysin automatisoitu Systam Visit vierailijahallinnan palvelumme huolehtii Metro-tukulla vieraiden vastaanoton, eikä kiinteistössä osata enää edes ajatella arkea ilman sitä. Systam Visit Helen Systam Visit on vuodesta 2017 vastannut Helenillä vierailujen hallinnasta niin Sähkötalolla kuin voimalaitoksilla. Systam Visit Sello Espoon Leppävaarassa sijaitseva Sello valjasti vierailijahallinnan palvelumme modernin kauppakeskuskiinteistön ylläpidon ja palveluntuottajien vierailujen hallintaan. Systam Visit