Odottava vierailija

5 merkkiä, joista tiedät kiireesti kaipaavasi toimivaa vierailijahallintaa

26.02.2018

Blogit

1. Saat puheluita saapuvilta vierailtasi, jotka kysyvät ohjeita, miten luoksesi löytää

Sovittuun tapaamiseen saapuminen voi olla vieraallesi hermoja raastava kokemus. Sijainnin, parkkipaikan ja oikean oven löytämiseen ilman ohjeistusta tuhraantuu aikaa ja hikeä.

2. Aulahenkilökuntasi on kiireistä ja vieraasi joutuvat jonottamaan vuoroaan

Odottaminen on tylsää, lapsikin sen tietää. 15 minuutin hukkaan heitetty aika hitaiden prosessien takia syö aikaa tapaamisilta, puhumattakaan mitä se tekee organisaation imagolle.

3. Tai vieraasi saapuvat tyhjään aulaan ilman tietoa siitä, miten toimia

Paikan päälle löytäminen ei vielä takaa hyvää vierailukokemusta. Pahimmillaan vieraasi odottavat hämmentyneenä ilman mitään ohjeistusta ja harhailevat paikoissa, joissa heidän ei pitäisi.

4. Saapuvat vieraat kirjataan, jos ollenkaan, epämääräisille paperilapuille

Paperilappujen tai vieraskirjojen täyttäminen on hidasta. Yksilöimättömät vierailijakortit eivät rekisteröi vieraiden poistumista ja hallitsematon vierailijaliikenne aiheuttaa aukkoja turvallisuudessa.

5. Haluaisit parantaa vieraidesi asiakaskokemusta, mutta et tiedä miten

Hienoa! Tiedostat vierailukokemuksen tärkeyden ja haluat samalla lisätä tehokkuutta ja turvallisuutta. Onneksi meiltä saat apua.

Systam Visit -vierailijahallinnan avulla ilahdutat vieraitasi kattavilla saapumisohjeilla ja nopealla kirjautumisella helpoilla itsepalvelupäätteillä. Samalla tehostat aulahenkilökunnan työtä ja varmistat kattavan vierailijatietojen tallennuksen turvallisuutta lisäten.

Ota yhteyttä niin etsitään yhdessä Teille sopivat ratkaisut! info@systam.fi +358 10 470 3600