Asiakaskyselymme tulokset valmiina, kiitos osallistuneille!

15.05.2019

Uutiset

Huhtikuussa 2019 liikkeelle laittamamme asiakaskysely sai ilahduttavan aktiivisen vastaanoton ja vastauksia saimme runsaasti ainakin 58:sta eri organisaatiosta.

Vastaajien joukossa oli monipuolisesti palvelujemme todellisia käyttäjiä aina henkilökuntaa ja alapalvelua myöten. Eri käyttäjäryhmien kuunteleminen tuotti kattavia tuloksia sekä auttaa meitä paremmin tarttumaan erilaisiin tarpeisiin ja ongelmakohtiin.

Eniten kiitosta saimme palvelumme helppoudesta sekä toimivasta tuesta. Lisää panostusta annamme jatkossa koulutuksiin sekä asiakasviestintään ja tiedottamiseen.

Kiitos kaikille vastanneille, tästä on hyvä jatkaa yhdessä!

Loistavat arvosanat palvelusta

Pyysimme asiakkaitamme arvioimaan palvelumme eri osa-alueita asteikolla 1-10.

Ostamisen helppous 8,7

Toimitus ja käyttöönotto 8,6

Koulutukset 8

Käytön helppous 8,5

Tukipalvelu 8,6

Systam Respa Vierailijahallinnan palvelut

83% kokee palvelun parantaneen vierailukokemusta yrityksessä/organisaatiossa

80% kokee palvelun lisänneen kiinteistön/yrityksen turvallisuutta

70% kokee palvelun tuoneen yritykselle/organisaatiolle säästöjä

Systam Pass Perehdyttämisen palvelut

100% kokee palvelun parantaneen yrityksen/organisaation brändiä ja imagoa

92% kokee palvelun lisänneen yrityksen/organisaation turvallisuutta

80% kokee palvelun tuoneen yritykselle/organisaatiolle säästöjä

Haluatko jutella lisää? Myyntimme auttaa Sinua mielellään palveluihimme liittyvissä asioissa. Teknisessä tuessamme sinulle vastaa oma asiantunteva henkilökuntamme.

Myynti: sales@systam.fi tai +358 10 470 3600

Tuki: service@systam.fi tai +358 10 470 3603