Etusivu Ajankohtaista 5 merkkiä, joista tiedät kiireesti kaipaavasi toimivaa vierailijahallintaa 5 merkkiä, joista tiedät kiireesti kaipaavasi toimivaa vierailijahallintaa 26.02.2018 Blogit Jaa: 1. Saat puheluita saapuvilta vierailtasi, jotka kysyvät ohjeita, miten luoksesi löytää Sovittuun tapaamiseen saapuminen voi olla vieraallesi hermoja raastava kokemus. Sijainnin, parkkipaikan ja oikean oven löytämiseen ilman ohjeistusta tuhraantuu aikaa ja hikeä. 2. Aulahenkilökuntasi on kiireistä ja vieraasi joutuvat jonottamaan vuoroaan Odottaminen on tylsää, lapsikin sen tietää. 15 minuutin hukkaan heitetty aika hitaiden prosessien takia syö aikaa tapaamisilta, puhumattakaan mitä se tekee organisaation imagolle. 3. Tai vieraasi saapuvat tyhjään aulaan ilman tietoa siitä, miten toimia Paikan päälle löytäminen ei vielä takaa hyvää vierailukokemusta. Pahimmillaan vieraasi odottavat hämmentyneenä ilman mitään ohjeistusta ja harhailevat paikoissa, joissa heidän ei pitäisi. 4. Saapuvat vieraat kirjataan, jos ollenkaan, epämääräisille paperilapuille Paperilappujen tai vieraskirjojen täyttäminen on hidasta. Yksilöimättömät vierailijakortit eivät rekisteröi vieraiden poistumista ja hallitsematon vierailijaliikenne aiheuttaa aukkoja turvallisuudessa. 5. Haluaisit parantaa vieraidesi asiakaskokemusta, mutta et tiedä miten Hienoa! Tiedostat vierailukokemuksen tärkeyden ja haluat samalla lisätä tehokkuutta ja turvallisuutta. Onneksi meiltä saat apua. Systam Visit -vierailijahallinnan avulla ilahdutat vieraitasi kattavilla saapumisohjeilla ja nopealla kirjautumisella helpoilla itsepalvelupäätteillä. Samalla tehostat aulahenkilökunnan työtä ja varmistat kattavan vierailijatietojen tallennuksen turvallisuutta lisäten. Ota yhteyttä niin etsitään yhdessä Teille sopivat ratkaisut! info@systam.fi +358 10 470 3600