Lehdistötiedote: Tamperelainen Systam Oy mullistaa yritysten aulapalvelua – automaatio ajaa vahvasti perinteisen vastaanoton rinnalle

03.10.2018

Blogit

Vierailijahallinnan kotimainen edelläkävijä Systam Oy valtaa markkinaa asiakkainaan Suomen suurimpia yrityksiä ja virastoja. Respa-palvelu ja sen älykäs teknologia ovat käytössä yhä useammassa kiinteistössä, joissa toiminnan tehostaminen on auttanut entistä parempien asiakaskokemusten luonnissa.

Kiinteistöissä vierailevien henkilöiden tunnistaminen ja kirjaaminen on keskeistä yritysturvallisuudelle, mutta yhä useampi yritys tunnistaa myös positiivisen asiakaskokemuksen kilpailuvalttina. Systamin kehittämässä Respa-palvelussa yhdistyvät sekä tietoturvallinen vierailutietojen tallennus että asiakaspalvelun parantaminen.

Respa-palvelumme mahdollistaa yrityksille tehokkaan ja turvallisen tavan tuottaa paras mahdollinen kokemus heillä asioiville vierailijoille. Automatisoimalla osa toiminnoista tuetaan henkilökuntaa ja vapautetaan käsiä muihin tehtäviin. Toiminnan tehostamista seuraavat usein kustannussäästöt,

kommentoi Systamin toimitusjohtaja Anssi Tamminen.

Vierailijan näkökulmasta Tammisen mukaan tärkeää on ”hyvä flow”. Automaattiset ennakkoviestit, saapumisilmoitukset ja mahdollisuus nopeaan itsepalvelukirjautumiseen tukevat vierailujen sujuvuutta.

Kukapa ei joskus olisi kokenut epävarmuutta, mihin on menossa ja kenet tapaamassa. Ensivaikutelman voi kuitenkin tehdä vain kerran. Kyse on monien pienien asioiden summasta ja tuo summa on meidän erikoisalaamme,

kiteyttää Tamminen.

Systam Respa-palvelu on ainut laatuaan Suomessa. Se on kymmenessä vuodessa vahvistanut asemansa Suomen johtavana vierailijahallinnan palveluna. Asiakkaisiin kuuluu suomen suurimpia yrityksiä, joille Systam mahdollistaa turvallisen ja edustavan vierailijaliikenteen hallinnan osana kiinteistöjen kokonaisvaltaista toimintaa.

Lisätiedot ja yhteydenotot:

Anssi Tamminen