Asiakaskyselymme tulokset valmiina, kiitos osallistuneille!

Huhtikuussa 2019 liikkeelle laittamamme asiakaskysely sai ilahduttavan aktiivisen vastaanoton ja vastauksia saimme runsaasti ainakin 58:sta eri organisaatiosta.
Vastaajien joukossa oli monipuolisesti palvelujemme todellisia käyttäjiä aina henkilökuntaa ja alapalvelua myöten. Eri käyttäjäryhmien kuunteleminen tuotti kattavia tuloksia sekä auttaa meitä paremmin tarttumaan erilaisiin tarpeisiin ja ongelmakohtiin.
Eniten kiitosta saimme palvelumme helppoudesta sekä toimivasta tuesta. Lisää panostusta annamme jatkossa koulutuksiin sekä asiakasviestintään ja tiedottamiseen.
Kiitos kaikille vastanneille, tästä on hyvä jatkaa yhdessä!
Loistavat arvosanat palvelusta
Pyysimme asiakkaitamme arvioimaan palvelumme eri osa-alueita asteikolla 1-10.
Ostamisen helppous 8,7
Toimitus ja käyttöönotto 8,6
Koulutukset 8
Käytön helppous 8,5
Tukipalvelu 8,6
Systam Respa Vierailijahallinnan palvelut
83% kokee palvelun parantaneen vierailukokemusta yrityksessä/organisaatiossa
80% kokee palvelun lisänneen kiinteistön/yrityksen turvallisuutta
70% kokee palvelun tuoneen yritykselle/organisaatiolle säästöjä
Systam Pass Perehdyttämisen palvelut
100% kokee palvelun parantaneen yrityksen/organisaation brändiä ja imagoa
92% kokee palvelun lisänneen yrityksen/organisaation turvallisuutta
80% kokee palvelun tuoneen yritykselle/organisaatiolle säästöjä
Haluatko jutella lisää? Myyntimme auttaa Sinua mielellään palveluihimme liittyvissä asioissa. Teknisessä tuessamme sinulle vastaa oma asiantunteva henkilökuntamme.
Myynti: sales@systam.fi tai +358 10 470 3600
Tuki: service@systam.fi tai +358 10 470 3603