Asiakaskyselymme tulokset

01.06.2020

Blogit

Maaliskuussa koitti taas aika, kun lähdimme kartoittamaan asiakkaidemme ajatuksia ja kokemuksia palveluistamme.

Asiakaskysely toteutettiin lähettämällä sähköinen kyselylinkki asiakasyhteyshenkilöillemme jaettavaksi heidän organisaatioidensa sisällä. Vastaajia oli monipuolisesti aina henkilökuntaa ja aulapalvelua myöten.

Saimme vastauksia 98 kappaletta 53:sta eri organisaatiosta. Lämmin kiitos kaikille vastaajille arvokkaasta palautteesta.

Kyselyn tulokset

Pyysimme asiakkaitamme arvioimaan vierailijahallinnan palvelumme eri osa-alueita asteikolla 1-10. Näin pärjäsimme:

Ostamisen helppous 8,4
Toimitus ja käyttöönotto 8,5
Koulutukset ja ohjeistukset 8,1
Käytön helppous 8,5
Tukipalvelu 8,4
Asiakastiedottaminen 8,7

Eniten kiitosta saimme palvelumme helppoudesta sekä yhteydenpidostamme asiakkaisiin. Vaikka tiedottaminen on koettu riittäväksi, suuri osa vastanneista toivoi kuitenkin lisää tietoa ja opastusta palvelun tehokkaaseen käyttöön. Tähän sekä käyttöönottokoulutuksiin tulemme kehittämään entistä parempia malleja. Lisäksi ryhmäkirjautumisten kohdalla toivottiin palvelun nopeampaa toimintaa, mihin aiomme myös panostaa jatkossa.

Palvelumme hyödyt vahvasti esillä

Palvelujemme hyödyt nousivat iloksemme esiin vahvasti, kun pyysimme kyselyyn vastaajia arvioimaan eri väittämiä.

Systam Respa vierailijahallinta:

95% vastanneista kokee palvelumme parantaneen vierailukokemusta heidän yrityksessään/organisaatiossaan.
91% vastanneista kokee palvelumme lisänneen heidän kiinteistönsä/yrityksensä turvallisuutta.

Monet hyödyt koetaan myös hyvin konkreettisesti henkilökunnan ja aulan päivittäisessä työssä ja sen helpottajana.

90% vastanneista henkilökunnan edustajista kokee palvelumme säästävän heiltä aikaa.
Kaikki vastanneet henkilökunnan edustajat kokevat palvelumme helpottaneen vieraiden kutsumista.
Kaikki vastanneet aulatyöntekijät kokevat palvelumme helpottavan heidän omaa työtään aulapalvelussa

Systam Pass perehdyttäminen:

Kaikki vastanneet kokevat palvelumme parantaneen heidän yrityksensä/organisaationsa brändiä ja imagoa.
92% vastanneista kokee palvelumme lisänneen heidän kiinteistönsä/yrityksensä turvallisuutta.
89% vastanneista kokee palvelumme tuoneen heidän yritykselleen/organisaatiolleen säästöjä.

Tästä on hyvä jatkaa!


Haluatko jutella lisää? Myyntimme auttaa Sinua mielellään palveluihimme liittyvissä asioissa. Tuessamme sinulle vastaa oma asiantunteva henkilökuntamme.

sales@systam.fi tai +358 10 470 3600
service@systam.fi tai +358 10 470 3603