Home What’s new Results from our customer survey Results from our customer survey 15.05.2019 News Jaa: In April 2019, we launched a customer survey that received a delightful active response and answers from at least 58 different organizations. The respondents included actual users of our services in diverse roles such as main users, employees and reception staff. Listening to different user groups produced comprehensive results and helps us better address different needs and issues. We were most praised for the ease of our service and for its support. We will continue to invest in trainings and customer communication. Thank you for participating, it is good to carry on from here! Great ratings for the service We asked our customers to rate different aspects of our service in a scale from 1 to 10 Ease Of Purchase 8,7 Delivery and introduction 8,6 Koulutukset 8 Käytön helppous 8,5 Tukipalvelu 8,6 Systam Respa Vierailijahallinnan palvelut 83% kokee palvelun parantaneen vierailukokemusta yrityksessä/organisaatiossa 80% kokee palvelun lisänneen kiinteistön/yrityksen turvallisuutta 70% kokee palvelun tuoneen yritykselle/organisaatiolle säästöjä Systam Pass Perehdyttämisen palvelut 100% kokee palvelun parantaneen yrityksen/organisaation brändiä ja imagoa 92% kokee palvelun lisänneen yrityksen/organisaation turvallisuutta 80% kokee palvelun tuoneen yritykselle/organisaatiolle säästöjä Haluatko jutella lisää? Myyntimme auttaa Sinua mielellään palveluihimme liittyvissä asioissa. Teknisessä tuessamme sinulle vastaa oma asiantunteva henkilökuntamme. Myynti: sales@systam.fi tai +358 10 470 3600 Tuki: service@systam.fi tai +358 10 470 3603