Kymmenen vuotta keskitettyä osaamista – ja matka jatkuu

Tänään on erityinen päivä. Tasan kymmenen vuotta sitten Kaupparekisteriin marssinut opintojensa loppusuoralla oleva teekkari ei voinut vielä aavistaa mitä edessä olisi, mutta tavoitteet sekä usko omaan tekemiseen olivat lujia. Kymmenessä vuodessa Me Systamilla olemme saavuttaneet vahvan aseman vierailijahallinnan asiantuntijana ja tekemisessämme palaa edelleen sama halu tarjota alan parhaimmat ratkaisut erilaisiin käyttötarpeisiin.

Alansa edelläkävijä

Vastaperustetun Systamin avaintuote, vierailijahallinnan järjestelmä Respa, oli ensimmäinen laatuaan koko Suomessa. Uuden palvelukonseptin luominen ja eteenpäin puskeminen olivat haastavaa; vain harvoissa yrityksissä oltiin valmiita miettimään vierailijaliikenteen hallintaa uudelta kannalta.

Sinnikkään työn ansiosta Systam Respa on vuosien varrella kasvanut kattavaksi palveluksi, johon yhä useammat yritykset ja organisaatiot luottavat vierailijaliikenteensä helpossa ja edustavassa hallinnassa.

Palvelumme kehittyy jatkuvasti, joista hyvänä esimerkkinä on laajennettu integraatio Systam Pass -palveluun. Tätä kautta pystymme tarjoamaan varmasti yhden markkinoiden helpoimmista tavoista vastaanottaa ja etukäteen perehdyttää vieraat ja muut sidosryhmät toimitilan ja kiinteistön vaatimalle tasolle.

Juurillemme uskollisena toimintaamme johdetaan edelleen Tampereelta. Vastataksemme pääkaupunkiseudun tarpeeseen ja tarjotaksemme jatkossakin ensiluokkaista palvelua, perustimme viime vuonna toimipisteen Espooseen. Palvelemmekin asiakkaitamme Suomessa nyt kolmella toimipisteellä.

Aamulehden artikkeli 10.3.2008

Yhdessä enemmän

Jokaisen menestyvän yrityksen takana on osaavia ihmisiä. Niin meilläkin. Kymmenen vuotta ovat kartuttaneet joukkomme asiantuntijoiden tiimiksi, jossa jokainen saa näkyä ja kuulua. Edelleen kasvava toimintamme pitää kaikki vapaat kädet kiireisinä ja minkä vuoksi pidämme silmämme auki hyville tekijöille jatkossakin.

Mitä seuraavaksi?

Jatkuvasti etenevä digitalisaatio tuo uusia mahdollisuuksia, mutta se lisää myös uutta kilpailua.

Uskomme, että parhaan kokonaisuuden voi tarjota vain keskittymällä sekä olemalla riippumaton ja avoin myös muille toimijoille.

Systamin ydin ja osaaminen ovat täysin vierailijaliikenteen hallinnan ympärillä. Kun asiakkaamme saa avullamme kehitettyä omaa toimintaansa ja asiakkaidensa tyytyväisyyttä, on työmme tehty.

Toimivimpien teknisten ratkaisuiden ja kehityksen lisäksi haluamme jatkossakin tarjota myös parhaan mahdollisen tukipalvelun.

Siksi pidämme tyytyväisesti kaikki langat omissa käsissämme ja meillä palvelusta vastaa aina oma osaava henkilökuntamme.

Matka jatkuu, sillä opitaan, kasvetaan ja kehitytään.

Me haluamme kiittää kaikkia asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme tähänastisesta matkastamme ja toivomme suuntaavamme edelleen yhdessä samaa tietä uusiin haasteisiin vastaten!


info@systam.fi +358 10 470 3600