Kalenterit ja palvelun käyttö

Vierailujen hallinta suoraan omasta kalenterista

  • Lisää, muuta tai poista vierailuja.
  • Tuettuna MS Office 365, Gsuite ja Apple -kalenterin.
  • Outlook Add-In -lisäosa, jolla jolla vierailun lisääminen onnistuu suoraan yhdellä painikkeella.
  • Voidaan myös liittää tilaresurssiin.

Vaivatonta käyttöä voidaan tukea myös monilla muilla toiminnoilla, kuten tietojen synkronoinneilla (AD-integraatio) tai SSO kertakirjautumisella.

Tilavaraukset ja tarjoilutilaukset

Systam Visit -palvelumme voidaan yhdistää ulkoisiin tilavarausjärjestelmiin, jolloin käyttö on helppoa ja tiedot välittyvät yhdestä pisteestä eri järjestelmiin.

Tilavarauksien tiedot siirtyvät palveluumme, jolloin esimerkiksi aulapalvelulle välittyy tieto varatuista tiloista ja vierailijoille välitetään ennakkoviestit saapumisohjeineen.

Tarjoilutilausten teko onnistuu myös suoraan webpalvelumme kautta.

Tunnistautuminen ja kulunhallinta

Tunnistautuminen:

  • Vierailijoiden tunnistautuminen kirjautumisen yhteydessä voidaan toteuttaa ajokorttia tai passia käyttäen sekä MS Office 365 autentikoinnilla.

Kulunhallinta:

  • Mahdollista sääntöihin perustuvaa kulkua porteista ja ovista vierailijan QR-koodilla tai erillisellä linkillä. Tätä ratkaisua käytetään usein varsinaisen kiinteistön kulunvalvonnan rinnalla.
  • Palvelumme voidaan myös integroida muihin järjestelmiin, jolloin vierailijoille määritellään kulkuoikeuksia kyseisen järjestelmän sisällä.
  • KONE API kumppaniekosysteemiin kuulumisemme mahdollistaa integraation KONE-hisseihin. Tämä mahdollistaa hissien ohjaamisen ja kutsumisen suoraan Systam Visit -palvelustamme.

Pysäköinti ja pysäköinninvalvonta

Pääsy pysäköintialueille ja parkkihalleihin:

  • Vierailijan ennakkoviestin QR-koodi voi toimia kulkulupana suljetuille pysäköintialueille.
  • Vierailjan itse syöttämä rekisteritunnus voidaan myös integroida ulkoiseen järjestelmään ja luvittaa kulku rekisterikilven tunnistuksella.

Luvat pysäköinninvalvontaa varten:

  • Vierailijan kirjautuessaan syöttämä rekisteritunnus voidaan integroida ulkoisten toimijoiden pysäköinninvalvontaan, jolloin pysäköintilupa välittyy automaattisesti oikein.
  • Rekisteritunnus voidaan myös tallentaa palveluun tai välittää sähköpostilla, jolloin tiedot pysäköinneistä voidaan saada, jos valvontaa tehdään itse.
  • Vierailijan ennakkoviestiin voidaan myös sisällyttää tulostettava pysäköintilupa tai mahdollistaa luvan tulostuminen itsepalvelupäätteeltä.

Kampuspalvelut

Palvelut itsepalvelupäätteillä:

  • Taksitilaus-integraatiomme mahdollistaa taksin tilaamisen vierailijan sijaintiin ilman tilausmaksua. Seurantatiedot tulevat viestinä omaan matkapuhelimeen.
  • Päätteiden näytöllä voidaan tarjota mitä tahansa web-sisältöä. Palvele vieraitasi lisäämällä linkki esimerkiksi joukkoliikenteen aikatauluihin tai kerää palautetta ohjaamalla ihmisiä palautekyselyysi.
  • 2-suuntainen videosoitto-toiminto mahdollistaa videoyhteyden esimerkiksi aulapalveluun tai vaikka suoraan matkapuhelimeen.

Muut palvelut:

  • Wifi-tunnukset
  • Säilytyslokerot

Digital Signage

Infonäytöt ovat moderni ja kätevä kanava tarjota oivaltavaa ja oikea-aikaista palvelua. Ne opastavat, tiedottavat, parantaa yritysmielikuvaa sekä tarjoavat elämyksiä.

Systam Visit -palvelumme voidaan liittää ulkoiseen digital signage –ratkaisuun. Tuemme eri järjestelmiä.

Vierailujen hallinnan yhteydessä infonäytöillä voidaan muun muassa:

  • Välittää sisäisesti tietoa kiinteistössä olevista vieralijoista.
  • Tarjota vieraille reaktiivista lisäinformaatiota vierailuihin liittyen, kuten tervetulotoivotuksia, likkumisen opasteita tai turvallisuusohjeita.
  • Saada hätätilanteen sattuessa huomiotiedotteet näkyviin automaattisesti kaikille infonäytöille

Systam Pass -perehdytykset

Systam Pass -palvelumme tuo vaivattomasti yhteen vierailijahallinnan ja sujuvan perehdyttämisen.

Vierailijahallinnan palveluumme liitettynä Pass mahdollistaa kiinteistöjen vierailijoille tarvittavat koulutukset ja perehdytykset etukäteen tai paikan päällä.

Pass välittää kutsut, hoitaa koulutukset ja dokumentoi käydyt perehdytykset laitteesta riippumatta, milloin ja missä tahansa.

Onko toiveissasi jotain muuta?

Integraatiot ovat palvelujemme ytimessä. Jatkuva kehitystyömme synnyttää jatkuvasti uusia integraatiomahdollisuuksia mitä erilaisempiin kohteisiin. Kerro toiveesi, niin jutellaan lisää!