Covid-19

Systam Visit -digitaalinen vierailijahallinta on kattava kokonaisratkaisu yrityksen vierailijaliikenteen hallintaan, johon kuuluu myös mobiililaitteeseen saatava vierailijakortti.

Suunniteltu ja sujuva vierailujen hallinta vähentää turhia kontakteja

Vastuu sekä vieraiden että oman henkilökunnan turvallisuudesta on painava syy ottaa käyttöön sähköinen vierailujen hallinta, jolloin vierailuja voidaan hallita turvallisesti ja tehokkaasti tarjoten samalla paras mahdollinen vierailukokemus. Systam Visit -palvelumme avulla vieraan kutsuminen käynnistää vierailupolun, jossa sekä vieras että vastaanottaja hyötyvät lukuisista automaattisista toiminnoista, kuten ennakkoviesteistä, kosketusvapaasta kirjautumisesta ja saapumisilmoituksista. Näin säästetään aikaa ja vähennetään ruuhkia sekä turhaa liikkumista kiinteistöissä. Ennakkoilmoitettu vierailu nopeuttaa myös asiointia mahdollisen aulahenkilön kanssa ja näin vähentää altistumisriskiä.

Vieraiden seulonta ja ennakkokyselyt

Huolehtiaksesi vierailijoidesi ja henkilökuntasi turvallisuudesta voi olla tarpeen ohjeistaa ja asettaa ehtoja vierailuille jo ennen saapumista tiloihisi. Systam Pass -palvelumme on monipuolinen työkalu kyselyjen ja perehdytysten luomiseen. Se mahdollistaa vierailujen ehtojen tiedottamisen, sekä ehtojen hyväksymisen – lähtökohdin jo ennen saapumista.

Turvallinen työympäristö älykkäillä ratkaisuilla

Ulkopuolisen vierailijaliikenteen hallinnan lisäksi monissa yrityksissä on tarpeen ottaa käyttöön oman henkilökunnan turvallisuutta ja hybridityötä tukevia ratkaisuja, kuten työpistevarauksia. Olemme aktiivinen osa laajaa smart office -toimijoiden joukkoa. Saumaton yhdistettävyys kiinteistön muuhun toimintaan ja ratkaisuihin on avainasemassa hyvin toimivan älykkään toimiston rakentamisessa.