Systam 10 vuotta – Juhlahumua hyvässä seurassa

Viime vuoden puolella täyteen tulleita kymmentä vuottamme juhlistettiin 27.1. Espoon toimipaikassamme rennossa tunnelmassa. Kiitos kaikille, jotka pääsitte osallistumaan kanssamme tärkeään päiväämme ja kurkistamaan mitä vuosi 2017 tuo tullessaan.

Ihmisiä ja kohtaamisia

Vaikka syy juhlille oli pyöreät vuotemme, oli tilaisuudessa yhtä lailla kyse Teidän, yhteistyökumppaneidemme, kohtaamisesta. Käytimme tilaisuutta hyväksemme tuoda koko tiimimme näkyväksi ja iloitsimme Teidän kaikkien tapaamisesta sekä käydyistä keskusteluista.

Toivomme, että ihmiset työmme takana osoittivat, että teemme tätä sydämellämme ja arvostamme aitoa kontaktia.

Tulemme myös jatkossa järjestämään vastaavia tilaisuuksia sekä Tampereella että pääkaupunkiseudulla. Toivottavasti näemme myös Teitä, ketkä ette tällä kertaa päässeet seuraamme liittymään.

Mistä kerroimme?

Kymmenen vuoden taipaleemme jälkeen oli todellakin jo aihetta juhlaan. Olemme olleet etunenässä luomassa markkinoita ja tarjoamassa vierailijahallinnan älykkäitä ratkaisuja. Tämän mukana olemmekin kasvaneet johtavaksi vierailijahallinnan teknisten ratkaisuiden toimittajaksi ja kasvu näyttää voimakkaasti kiihtyvän.

Vieraileva puhujamme Jaakko Männistö esitti kokemustalouden tämän hetken kilpailuasetelmaksi. Hän toi näkyväksi asiakaskokemuksen tärkeyden ja merkityksen kilpailuedun säilyttämiseksi. Juuri siksi toimintamme keskiössä onkin teknisten ratkaisujen kautta olla mukana luomassa parhaita mahdollisia kokemuksia Teidän asiakkaillenne.

Matti Unelius KONE Hissit Oy:ltä kertoi yhteistyöstämme sekä miten kaupungit ja kiinteistöt kehittyvät ja muuttuvan KONEen silmin.

Showroomissa esillä oli palvelujemme uusia ominaisuuksia.

Systam Respa -ratkaisuissa esittelimme muun muassa aulahenkilöiden langattoman QR -lukijan, jonka avulla voidaan jalkautua tiskin takaa vastaanottamaan vieraat, sekä uuden automatisoidun uloskirjauspisteen.

Systam Pass -palvelusta nostimme esiin sen erilaisia käyttötapoja. Monipuolisuudessaan se soveltuu paitsi virtuaalisiin perehdytyksiin ennen vierailua, myös saapumisen yhteydessä tarjottaviin viesteihin ja sisältöihin isännän odotuksen ajaksi. Esillä oli myös perehdytyksen toteutus erillisellä laitteella.

Lisäksi esillä oli myös EasyExtra kunnossapitosovellus kokonaisuutena.

Parasta palvelua jatkossakin

Eivätkä uudet toiminnot ja palvelujemme kehitys jää tähän. Luvassa on lukuisia uusi toimintoja, parannuksia ja hyödyllisiä integraatioita niin Pass- kuin Respa-ratkaisuihin. Nykyisiä asiakkaita ei kovassa vauhdissa unohdeta, vaan uudet ominaisuudet ovat tarjolla kaikille tai päivitetään suoraan ylläpitotoimien mukana.

Jo aiemmin mainittu asiakaskokemuksen tärkeys on läsnä sekä omassa työssämme että tuottamissamme palveluissa.

Haluamme toimia joustavana kumppanina auttaen Teitä tarjoamaan paras mahdollinen kokemus asiakkaillenne Teille sovelletuin menetelmin ja tavoin.

Keskittyminen tiettyyn rajattuun alaan antaa mahdollisuuden olla siinä erityisen hyvä. Kääntöpuolella se tarkoittaa, ettei toiminta juuri epäonnistumisia kestä. Se on hyvä motivaatio, joka toivottavasti näkyy myös Teille toiminnassamme.

Tulemme jatkossa järjestämään vastaavia tapahtumia säännöllisesti ja toivomme tapaavamme teitä yhä suuremmin joukoin.

Toivotamme kaikille menestyksekästä alkanutta vuotta yhteistyön merkeissä!


info@systam.fi +358 10 470 3600