Loppuvuoden terveisemme

20.12.2022

Uutiset

Systamin vuosi 2022

Vuoden tiivistäminen muutamaan kappaleeseen ei tänäkään vuonna tuntunut aivan yksinkertaiselta, sillä vuoteen on mahtunut (jälleen kerran) paljon. Covid-19 vaikutti vielä merkittävästi etenkin alkuvuoteen ja toi mukanaan niin muutoksia kuin uusia mahdollisuuksia työn tekemiseen ja toimistoelämään. Tänä vuonna julkaistu Workplace-tuoteperheemme vastasi näihin tarpeisiin ja sen avulla pystyimme palvelemaan asiakkaitamme muuttuvien työympäristöjen haasteissa. Entä mitä tapahtui vierailijaliikenteelle? Analytiikkamme mukaan vierailumäärät yrityksissä ovat palautuneet lähes normaalille tasolle yllättävänkin nopeasti – sisältäen toki organisaatio- ja toimitilakohtaisia eroja. 

Maailman muut muutokset, joista isoimpana Ukrainan sota, ovat kuluvana vuotena heijastuneet myös meidän toimintaamme. Inflaatio ja yleinen taloudellinen epävarmuus ovat vaikuttaneet myynnissämme niin Suomessa kuin Euroopassa. Kotimaan kentällä tulevat Sote-muutokset ovat näkyneet keskusteluissa julkiselle puolelle etenkin loppuvuoden osalta. 

Teknologian saralla vuosi on tarjonnut paljon uutta ja kiinnostavaa. Tekoälyn esiinmarssi on ollut ennenkuulumattoman näkyvää. Oletteko jo testanneet esimerkiksi OpenAI Dall E 2 tai ChatGPT palveluja (katso esimerkit jutun lopusta)? Ainakin oman suuni ne ovat saaneet loksahtamaan auki hämmästyksestä. Olemme kuulleet myös monia puheenvuoroja Metaversestä ja sen tuomista mahdollisuuksista ja uhkakuvista. Ei voi kuin ihmetellä, mitä kaikkea voidaan jo saada aikaan.  

Systamilla olemme vuoden aikana panostaneet hurjasti tekniseen alustaamme sekä uusimpien teknologioiden hyödyntämiseen. Olemme tässä niin sanotusti jännän äärellä. Nyt tehdyt panostukset tulevat näkymään voimakkaasti jo ensi vuoden aikana ja pitkälle tulevaisuuteen. Henkilömäärämme on vuoden aikana kasvanut tasaisesti louhimalla siihen uusia timantteja vanhojen rinnalle. Sanomattakin selvää, että se on kaiken perusta.  

Saimme myös kasvatettua sekä liikevaihtoamme että kuukausilaskutustamme ja asiakkaamme ovat palautteidenkin perusteella tykänneet siitä mitä teemme. Asiakkaidemme tyytyväisyyteen ja kestävään kumppanuuteen panostamme jatkossakin – aina vaan enemmän. 

Kiitos ja kumarrus kaikille kumppaneille, asiakkaille ja ennen kaikkea systamilaisille, että taas on yksi monimausteinen vuosi kuljettu kunnialla läpi. Suurella innostuksella pääsemme aloittamaan seuraavan vuoden suunnittelua. 

Leppoisaa joulun aikaa ja mahtavaa vuotta 2023 toivottaen,  Anssi ja systamilaiset 

Joulumieltä kaikille

Jaoimme joulumieltä tänäkin vuonna mahdollistamalla jokaiselle systamilaiselle lahjoituksen omavalintaiseen hyväntekeväisyyskohteeseen. Lahjoituksia jaettiin muun muassa seuraaville tahoille:

Unicef ry
Pelastakaa Lapset ry

Mieli ry – Lasten ja nuorten mielenterveys
Aivosäätiö – Neurologisten sairauksien tutkimus
Share Tanzania

Palvelemme myös välipäivinä

Myyntimme ja tukemme palvelevat normaalisti klo 8–16 joulun ja vuodenvaihteen arkipäivinä.

ChatGPT esimerkki:

Hi ChatGPT, can you explain to us how COVID-19 has changed visitor management in companies?

The COVID-19 pandemic has had a significant impact on the way that companies manage visitors. In an effort to reduce the risk of transmission of the virus, many companies have implemented new policies and procedures for managing visitors, such as:

  1. Requiring all visitors to undergo temperature checks and complete a health questionnaire before entering the premises.
  2. Requiring visitors to wear masks or other personal protective equipment (PPE) while on the premises.
  3. Limiting the number of visitors allowed in the building at any given time.
  4. Implementing social distancing measures, such as marked areas on the floor to indicate where visitors should stand while waiting to be admitted.
  5. Implementing virtual visitor management systems, such as online appointment scheduling and virtual check-ins, to reduce the need for in-person visits.

Overall, the COVID-19 pandemic has led to significant changes in the way that companies manage visitors, with a focus on ensuring the health and safety of employees and visitors alike.

DALL E 2 esimerkki:

Happy blue squirrel juggling and dancing

Lue myös

Katso kaikki ajankohtaiset
Lempäälä-talo

Älykäs kuntatalo: Näin vierailijahallinta parantaa palvelua ja turvallisuutta Lempäälä-talossa 

Asiakaskysely 2024 – tulokset

Aulan automatisointi tuo säästöä miehitettyyn aulaan verrattuna – mutta tehostaa tarpeen tullen myös aulahenkilökunnan työtä.

Aulan automatisointi – vastaanota vieraasi vaivattomasti

Verkostoitumassa ensi kertaa Kuntamarkkinoilla