Etusivu Pelastuslaitokset Pelastuslaitoksen vierailijahallinta Vierailijahallinta parantaa pelastuslaitoksen turvallisuutta, tehostaa päivittäistä toimintaa, säästää kustannuksia ja tarjoaa loistavan vierailukokemuksen. Palvelun hankinta onnistuu helposti Kuntien Tieran kautta. Varaa esittely Avaa valikko Pelasta laitoksesi vierailijat huonolta kokemukselta Suomen johtava vierailijahallinnan palvelu Systam Visit tarjoaa vierailijoille loistavan ensivaikutelman, tehostaen samalla pelastuslaitoksen sisäisiä prosesseja, parantaen turvallisuutta ja pienentäen ylläpitokustannuksia. Visit soveltuu satunnaisten vieraiden vastaanotosta aina isojen vierailijaryhmien hallinnointiin ja sisäänkirjaamiseen kerralla. Pienellä kustannuksella automatisoituna itsepalveluna, täydellä tyytyväisyystakuulla. Palvelu voidaan hankkia myös Kuntien Tieran kautta. Vierailijahallinnan edut Kasvata laitoksen turvallisuutta Tiedä keitä laitoksesi tiloissa liikkuu ja hallinnoi heidän kulkuaan. Varmista samalla tarpeeksi korkea tietoturva kotimaisella palvelulla. Paranna vierailukokemusta Vahvista brändikokemusta sekä tarjoa loistava vierailukokemus ohjeistetulla saapumisella ja nopealla kirjautumisella. Säästä kustannuksissa Löydä turvallisempi tapa toimia pienemmillä kustannuksilla, tehostaen henkilökunnan ajankäyttöä ja prosesseja. Varmista, että jokaisesta vierailusta jää jälki Digitaalinen vierailijahallinta on ainoa tapa tietää täsmällisesti, keitä pelastuslaitoksen tiloissa liikkuu, myös mahdollisten hätätilanteiden varalta. Palvelu tarjoaa kattavat tiedot vierailuista ja vieraista, samalla kun heidän kulkuaan laitoksella voidaan hallita eri tavoin – esimerkiksi vierailijakortti tai vieraan oma puhelin voi toimia pääsynä tiloihin. Vierailun vastaanottaja voi myös antaa kulkuoikeuksia vieraille tai ohjata heitä haluttuun hissiin ja kerrokseen, samalla kun automaattisen ennakkoviestin saapumisohjeet auttavat löytämään oikean tilan. Täytä velvoitteet ja valmistaudu auditointeihin Kun vierailijoista kerätään henkilötietoja, laki velvoittaa tietojen kerääjää huolehtimaan, etteivät vieraita koskevat tiedot paljastu, muutu tai joudu asiattomille. EU:n tietosuoja-asetus (GDPR) lisäsi vastuuta tietojen käsittelyyn ja tietopyyntöihin. Näiden velvoitteiden asianmukaisen hoidon mahdollistaa vain ja ainoastaan sähköinen tietojen tallennus. Asiakkaamme omistavat palveluun tallentuvat tiedot ja hallinnoivat niiden säilyttämisaikoja. Systam Visit -palvelumme tuotetaan Suomessa suomalaisesta ISO-sertifioidusta palvelukeskuksesta. Tietoturvamme on auditoitu laajasti puolueettoman tahon toimesta (viimeisin auditointi 8/2020, Silverskin). Lisäksi autamme myös sinua täyttämään auditointivaatimuksesi. Vierailijahallintaa pelastuslaitoksille ympäri Suomea Systam Visit -vierailijahallintaa hyödyntävät jo useat pelastuslaitokset ympäri Suomea. Mukaan mahtuu mm. Länsi-Uudenmaan ja Oulun pelastuslaitokset. Varaa nyt esittely, jossa kuulet, miten myös teidän laitoksenne voi hyötyä vierailijahallinnasta. Varaa esittely Varmennetut ohjeistukset ja salassapitosopimukset Turvallisuuden huomioiminen on ensiarvoisen tärkeää niin pelastuslaitoksella työskenteleville kuin myös niissä vieraileville, ottaen huomioon myös mahdolliset hätätilanteet. Systam Pass on digitaalisen perehdyttämisen palvelu, joka mahdollistaa aina valmiit sisällöt, ajasta ja paikasta riippumattoman suorittamisen sekä luotettavan dokumentoinnin. Pass voidaan liittää Visit -vierailijahallinnan palveluun, mikä mahdollistaa pelastuslaitoksen vierailijoille esimerkiksi salassapitosopimusten hyväksynnän etukäteen ennen vierailua tai paikan päällä. Myös muita vierailuihin tai sisäisiin tarpeisiin liittyviä turvallisuusohjeita ja -perehdytyksiä voidaan jakaa palvelun kautta varmennetusti ja dokumentoidusti. Tee hankinta Kuntien Tieran kautta Sote-uudistus liittää pelastuslaitokset kuntien hyvinvointialueisiin. Pelastustoimen uudistuksen myötä, sekä jo ennen sen voimaan astumista, Systam Visit -vierailijahallinnan pystyy helposti hankkimaan Kuntien Tieran kautta. Kaikki mitä tarvitset sujuvaan vierailujen hallintaan Helppo kutsuminen kalenterin kautta Tee kutsut suoraan omasta kalenteristasi tai tilavarauksen kautta. Tuemme eri ympäristöjä. Ennakkoviestit ja mobiili- kirjautuminen Saapumisohjeet, pysäköinti, kulkureitit ja QR-pikakoodi vaivattomaan saapumiseen ja kirjautumiseen. Monikielinen vastaanotto itsepalveluun 24/7 Tyylikkäät Suomessa valmistetut itsepalvelupäätteet video-opastuksella ja useilla kielillä. Yksilölliset vierailijakortit Pelastuslaitoksen ilmeen mukaiset, yksilölliset ja kuvalliset vierailijakortit, joita voidaan käyttää myös kulunhallintaan. Automaattiset ilmoitukset Ilmoitus saapuneesta vieraasta vastaanottajalle eri kanaviin. Vastaa vieraalle tai mahdollista reaaliaikaisia kulkuoikeuksia. Perehdytykset ja dokumenttien allekirjoitukset Vierailuja koskevat perehdytykset sekä vierailun ehtojen tai NDA:n hyväksyminen helposti ennen vierailua. Vierailijat ja vierailuryhmät Palvelun avulla hallitset eri ryhmien vierailua laitoksella ja varmistat tarvittavat turvallisuusohjeistukset. Tietoturvallinen hallinta ja kattava raportointi Seuraa vierailijatietoja reaaliaikaisesti. Hae kattavat raportit, täytä GDPR vaatimukset ja ole auditointivalmis. Millainen kokonaisuus sopisi teille? Anna Neon auttaa. Täyden palvelun kotimainen kumppani – tyytyväisyystakuulla Systam Visit on 100 % kehittämämme kotimainen johtava vierailijahallinnan palvelu. Toimintamme perustuu kestäviin asiakassuhteisiin, joissa tuotamme lisäarvoa ottamalla hoitaaksemme koko palvelupolun suunnittelusta käyttöönottoon, tukeen ja kehitykseen saakka. Osaavalla tiimillämme on rautainen kokemus vierailijahallinnan palvelujen tuottamisesta yli 400:lle organisaatiolle, joista 98 % on yhä yhteisellä polulla kanssamme. Ja koska uskomme osaamiseemme tarpeeksi, annamme kaikille palveluillemme täyden tyytyväisyystakuun. Anna meidän auttaa! Kun sinua kiinnostaa kuulla lisää Systam Visit -vierailijahallinnasta, ota meihin yhteyttä tai varaa maksuton esittely. Kerromme mielellämme lisää palveluistamme ja siitä, miten ne voivat tehostaa myös teidän laitoksenne arkea. Markus Kangas markus.kangas@systam.fi +358 44 493 5119 Pyydä esittely