Kiinteistö Oy Lepakko

Ruoholahdessa sijaitseva Kiinteistö Oy Lepakko on vierailijamääriltään yksi Suomen vilkkaimmista yrityskiinteistöistä, jossa Systam Respan avulla varmistetaan sujuva ja turvallinen vierailijaliikenteen hallinta vilkkaassa moniyritysympäristössä. Yhteistyö Systamin kanssa mahdollistaa kiinteistön toiminnan yhteisen kehittämisen ja muuttuvien tarpeiden huomioimisen.

Systam on meille kumppani, ei pelkkä järjestelmätoimittaja. Suosittelen heidän ratkaisujaan myös muille.

Heikki Niemi, Kiinteistöpäällikkö, Ilmarinen

Kattavalla kokonaisratkaisulla parempi vierailukokemus turvallisemmin ja tehokkaammin

Kiinteistö Oy Lepakon vieraiden vastaanotto toimi ennen kuten monen muunkin; aulapalvelu vastasi vieraiden kirjaamisesta ja ilmoittamisesta vastaanottajille. Työ oli aulahenkilöille kuormittavaa ja lisäksi käytäntö ei varmistanut kulunhallintaa ja turvallisuutta toivotulla tavalla.

Systam Respan kattava kokonaisratkaisu, joustavuus ja mahdollisuus yhdistää vierailijahallinta hankinnassa olevaan aulaporttijärjestelmään tekivät valinnan lopulta helpoksi.

Nyt Systam Respa toimii Kiinteistö Oy Lepakossa koko kiinteistön yhteisenä vierailijahallintajärjestelmänä, jossa jokaiselle yrityksellä on omat personoidut profiilit ja asetukset.

Lisääntyneisiin vierailijamääriin on voitu vastata lisäämättä henkilökuntaa. Neljä itsepalvelupäätettä täydentävät aulahenkilökunnan palvelua ja takaavat nopean ja sujuvan vastaanoton myös suurille ryhmille. Aulahenkilökunnan pääsy vierailijatietoihin RespaManager -palvelun kautta mahdollistaa saumattoman yhteistyön järjestelmän kanssa.

Kaikki toiminnot yhdessä

Kiinteistö Oy Lepakossa suureksi eduksi on koettu Systam Respan lukuisat integraatiot. Vierailijahallinta on liitetty muun muassa porttijärjestelmään, pysäköintijärjestelmään, tila- ja tarjoilutilauksiin sekä vierailijakaappeihin, jolloin kaikki toiminnot saadaan hoidettua yhdellä kertaa.

Hyvin toimiva kokonaisuus! Systam Respan avulla olemme saaneet kokonaisuuden kiinteistössä hallintaan.

Heikki Niemi, Kiinteistöpäällikkö, Ilmarinen

Vierailijoille lähetettävän ennakkoviestin sisältämällä QR-koodilla avautuu puomi pysäköintihalliin ja pihalle tarjoten vieraille vaivattoman saapumisen. Aulatilassa koodin käyttö itsepalvelupäätteellä tai aulatiskillä mahdollistaa helpon ja nopean kirjautumisen.

Saamme positiivista palautetta erityisesti QR-koodista ja sen käytöstä myös parkkihalliin pääsyssä.

Laura Merisalo, Kiinteistöpäällikkö, Kiinteistö Oy Lepakko

Aulaportti-integraatio tehostaa vierailijoiden kulunvalvontaa

Vierailijakorttien sisältämän yksilöllisen QR-koodin avulla myös vieraiden kulunvalvonta saatiin yhdistettyä kiinteistössä käytössä oleviin KONE Turnstile -aulaportteihin. Porttien QR-lukijat lukevat vierailijan kortista koodin ja pääsyoikeus tarkistetaan lukemisen yhteydessä. Hyväksytyt vierailijat päästetään portista. Poistuttaessa portin kautta, vierailijat kirjautuvat automaattisesti ulos.

Tukipalvelulle kiitosta

Yhteistyö Systamin kanssa on koettu hyväksi ja luotettavaksi. Järjestelmä koskevat ilmoitukset tulevat nopeasti ja erityisesti henkilökohtainen tuki saa kiitosta.

Tukipalvelu Systamilla on nopeaa! Apua saa, kun on ollut kysyttävää.

Laura Merisalo, Kiinteistöpäällikkö, Kiinteistö Oy Lepakko


Kiinteistö Oy Lepakko

Kiinteistö Oy Lepakossa Helsingin Ruoholahdessa toimii noin viisitoista yritystä. Kiinteistössä työskentelee 1800 henkilöä ja se vastaanottaa keskimäärin yli 300 vierailijaa päivittäin.