Business Parkit

Multihermia

Corbel Oy:n hallinnoimassa Kiinteistö Oy Multihermiassa toimii erikokoisia yrityksiä henkilömäärän vaihdellessa muutamasta kymmenestä satoihin. Kaikkien yritysten vierailijoiden vastaanotto hoidetaan yhden Systam Visit -ratkaisun avulla. Webpalvelun kautta jokaisella yrityksellä on pääsy omiin vierailijatietoihin ja toiminta-asetuksiin.

Sujuva ja turvallinen vierailijaliikenteen hallinta moniyritysympäristössä

Itsepalvelu aulapalvelun apuna

Automaattiset ilmoitukset vieraalle ja vastaanottajalle

Turvallinen tapa toimia

Helppo kokonaispalvelu

Systam Visit -palvelua käytetään Kiinteistö Oy Multihermiassa tuomaan helppoutta ja tehokkuutta sekä tarjoamaan joustavuutta vastaanottoon. Ratkaisua hyödynnetään myös vierailijoiden uloskirjaamiseen. Tarpeen vaatiessa näin voidaan noutaa lista kiinteistössä tällä hetkellä paikalla olevista vierailijoista. Systam Visit on ollut Kiinteistö Oy Multihermiassa käytössä elokuusta 2012 lähtien.

“Palvelun hankkiminen oli erittäin helppoa. Yhteydenpito Systamin ja kiinteistön yritysten sekä muiden toimijoiden välillä on hoitunut ongelmitta. Asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä ja palvelu on tuonut tehokkuutta ja selkeän toimintatavan kiinteistöön. Nyt voimme tarjota kiinteistön asiakkaille entistä monipuolisempaa palvelua.“

Jussi Loppinen

tekninen manageri, Corbel Oy

Systam toimitti ja käyttöönotti Visit-ratkaisun kohteeseen yhteistyössä tarvittavien toimijoiden ja yritysten kanssa. Käyttökoulutus palveluun annettiin jokaiselle yritykselle sekä aulahenkilökunnalle erikseen. Yksi kiinteistön suurimmista asiakkaista on CGI.

“Palvelu on toiminut hyvin, eikä ole vaatinut henkilöstöltämme uuden järjestelmän opettelua. Muuttaessamme kiinteistöön saimme palvelusta koulutuksen, haluamamme henkilötiedot vietiin palveluun ja kävimme toimintoasetukset toimittajan kanssa läpi. Tämän jälkeen kaikki on hoitunut itsestään. Yhteydenpito Systamiin on ollut erittäin helppoa.“

Maarit Kivelä

CGI

Miehitetyn aulapalvelun lisänä

Ratkaisu toimii kiinteistössä miehitetyn aulapalvelun ohella. Palvelun luomat vierailijakortit tulostetaan aulahenkilökunnalle, jossa tiedot vielä tarkistetaan ennen kuin kortti ojennetaan vierailijalle. Jatkossa aulahenkilökunta voi luoda kortteja ratkaisun avulla etukäteen esimerkiksi suurempia tapahtumia varten ja kirjata vierailijoita saapuneiksi suoraan ratkaisun webpalvelun kautta. Näin samalla ratkaisulla voidaan yhtä aikaa kirjata vierailijoita sekä itsepalveluna että aulahenkilökunnan kautta.

Kiinteistö Oy Multihermia

Corbel Oy:n hallinnoimassa Kiinteistö Oy Multihermiassa toimii erikokoisia yrityksiä. Corbel Oy on suurin riippumaton kiinteistöhallinnan ja -johtamisen yritys Suomessa. Tarjonnassa on kattavasti kiinteistöjohtamisen eri palveluita, kuten kiinteistösijoitusjohtamista, vuokrausta, teknistä ja hallinnollista isännöintiä, taloushallintopalveluja sekä asiantuntijapalveluja, kuten energiajohtamista ja rakennuttamista. Yksi Kiinteistö Oy Multihermian suurimmista asiakkaista on CGI, joka tarjoaa palveluja it:n ja liiketoimintaprosessien kehittämisen tueksi.

Ratkaisumme Multihermiassa

Systam Visit -vierailijahallinta
  • Webpalvelu vierailijaliikenteen hallintaan ja seurantaan.
  • Kalenteri-integraatio vierailun lisäämiseen helposti oman Outlook-kutsun kautta.
  • Vieraan ennakkoviestit ja nopea kirjautuminen QR-koodilla.
  • Itsepalvelupääte Systam Prestige sisäisellä vierailijakorttien tulostimella.
  • Automaattiset ilmoitukset sekä vieraalle että vastaanottajalle.

Tutustu myös

Katso kaikki referenssit