Etusivu Ajankohtaista Täyden kympin asiakkaitamme – onnistumisia ja yhteistä kasvua Täyden kympin asiakkaitamme – onnistumisia ja yhteistä kasvua 25.10.2017 Blogit Jaa: Ensimmäisistä toimituksistamme on vierähtänyt jo vuosikymmen, minkä innoittamana lähdimme tapaamaan pitkäaikaisia asiakkaitamme Fastemsilla ja Pilkington Automotivella. Ilolla kuulimme, miten Systamin vierailijahallinnan ratkaisut ovat vuosien aikana kasvaneet osaksi yritysten toimintaa ja tavoitteita. Fastems Oy Ab Suuntasimme ensin Fastemsille, johtavalle joustavien tehdasautomaatiojärjestelmien toimittajalle. Juuri tänne Tampereelle toimitettiin ensimmäinen Systam Respa -järjestelmä vuonna 2007. Fastemsin tietohallintojohtaja Janne Kivinen kertoo Respan mahdollistaneen helpon ja yksinkertaisen vierailijoiden vastaanoton ja tietojen hallinnan. Systam Respa on meillä Fastemsilla erittäin hyödyllinen ja paljon käytetty järjestelmä.Janne Kivinen, Tietohallintojohtaja, Fastems Oy Ab Kivinen ei itse ollut talossa Respan käyttöönoton aikoihin, mutta muistelee yritykseen tullessaan olleensa vaikuttunut hienosta järjestelmästä. Monet vierailijatkin päivittelevät edelleen Respa-laitetta positiivisten kommenttien siivittelemänä. Fastemsilla on vakaa aikomus luottaa Systam Respa -järjestelmään jatkossakin ja hyödyntää sen uudistuvia ominaisuuksia ja mahdollisuuksia. Pilkington Automotive Finland Oy Seuraava pysäkkimme oli lasiteollisuudessa toimiva Pilkington Automotive, jossa Systam Respa on ollut käytössä vuodesta 2011. Respa sekä myöhemmin käyttöön otettu Systam Pass -perehdytyspalvelu mahdollistavat Pilkington Automotivessa turvallisen vierailijoiden vastaanoton ja seurannan tehdaskiinteistössä. Kokonaisuus on muokannut vierailijoiden vastaanottoa ja tuonut uudenlaista tietoisuutta kävijäliikenteestä. Respa mahdollisti turvallisuuden ja on tuonut ryhtiä toimintaan.Kai Stenvik, Globaali IS-päällikkö, Pilkington Automotive Finland Oy Kuulemme järjestelmän toimineen luotettavasti ja myös vierailijat ovat olleet tyytyväisiä ratkaisun sujuvuuteen ja helppokäyttöisyyteen. Yrityksessä ei osata enää kuvitellakaan aikaa ennen Respaa. Respa on juurtunut kulttuuriin. Emme voisi enää luopua siitä!Sirpa Toikkonen, Viestintäkoordinaattori, Pilkington Automotive Finland Oy Asiakas on kumppani Kun asiakkaamme ovat avullamme saaneet tehostettua toimintaansa ja palveluansa, olemme onnistuneet. Työ ei kuitenkaan lopu siihen, eikä asiakkuus ole vain myymistä. Se on kumppanuutta, joka perustuu ihmisiin, luottamukseen ja avoimuuteen. Haluamme uudistua ja kehittyä yhdessä asiakkaidemme kanssa tavoitteenamme tarjota entistä parempia ratkaisuja helpompaan vierailijahallintaan. Myös seuraavat kymmenen vuotta. Tutustu Fastemsin ja Pilkington Automotiven sekä monen muun tyytyväisen asiakkaamme tarinaan referenssisivullamme!