Etusivu Referenssit Metso Outotec Teollisuuslaitokset, Toimistot ja yrityskiinteistöt Metso Outotec Espoossa sijaitsevan Outotec-talon vieraita on vuoden 2014 lopulta alkaen vastaanottanut ystävällisen aulapalvelun lisäksi myös Systam Visit -ratkaisu. Ratkaisun avulla on voitu helpottaa aulapalvelun laajaa toimenkuvaa sekä selkeyttää vierailijavastaanottoa. Erityisesti helppokäyttöinen QR-koodi on saanut kiitosta, sillä se nopeuttaa kirjautumista ja antaa vierailijalle edustavan kuvan yrityksestä. Vierailijahallinta alapalvelun apuna Nopea kirjautuminen itsepalvelupäätteillä Automaattiset ilmoitukset sekä vieraalle että vastaanottajalle Turvallinen tapa toimia Toimiva ratkaisu edustavaan vierailijahallintaan Ennen Metso Outotecilla vieraat kirjoittivat tietonsa käsin vierailijalomakkeelle, mutta vanhanaikainen toimintatapa ei ollut linjassa huipputeknologiaa tuottavan yrityksen muiden käytänteiden kanssa. Tähän ongelmaan Systam Visit -palvelu oli sopiva ratkaisu. Outotec Housen pääaulasta löytyy kaksi Respa Prestige -laitetta, sillä vierailijoita käy kiinteistössä paljon. Toinen kone onkin havaittu toimivaksi ruuhkahuippujen tasaamiseen. Kirjautumisen jälkeen laite tulostaa vierailijakortin ja ilmoittaa saapumisesta automaattisesti vierailun isännälle. Myös vierailijapysäköinti on helpottunut Visit-ratkaisun myötä, sillä autolla saapuvat vieraat voivat kirjata rekisterinumeronsa suoraan järjestelmään ilmoittautumisen yhteydessä. “Systam Visit on vastannut tarpeisiimme erinomaisesti ja on tällä hetkellä tehokkaassa käytössä.“ Erkko Malinen Kiinteistöjohtaja, Metso Outotec Uusia palveluja ja nopeaa reagointia Vieraat voidaan kirjata järjestelmään myös etukäteen, jolloin vierailija voi ilmoittautua saapuneeksi kätevästi QR-koodilla. Outotecin kiinteistöjohtaja Erkko Malinen kertoo, että koodilla kirjautuminen antaa vierailijoille hyvän fiiliksen ja kuvan yrityksestä. Lisäksi pian käyttöön saatavan uuden palvelun ansiosta henkilöt voidaan kirjata vieraiksi automaattisesti kalenterikutsujen kautta. Palvelun käyttöönoton jälkeen Malinen uskoo, että Systamin Visit-ratkaisu palvelee heitä vielä entistä tehokkaammin. Malinen on ollut tyytyväinen myös Systamin palveluun. Henkilökunta on nopeasti tavoitettavissa ja ratkaisua on kehitetty yksilöllisesti Outotecin tarpeiden mukaisesti. Metso Outotec on kestävää kehitystä edistävien teknologioiden sekä kokonaisvaltaisten ratkaisujen ja palvelujen edelläkävijä mineraalien jalostuksessa, kiviainesten käsittelyssä ja metallinjalostuksessa kaikkialla maailmassa. Verkkosivut Ratkaisumme Metso Outotecilla Systam Visit -vierailijahallinta Webpalvelu vierailijaliikenteen hallintaan ja seurantaan. Vieraan ennakkoviestit ja nopea kirjautuminen QR-koodilla. Itsepalvelupääte Systam Prestige personoidulla yritysilmeellä. Automaattiset ilmoitukset sekä vieraalle että vastaanottajalle. Kalenteri-integraatio vierailun lisäämiseen helposti oman Outlook-kutsun kautta. Tutustu myös Katso kaikki referenssit Toimistot ja yrityskiinteistöt Sponda Systam Visit -palvelu täytti Spondan tarpeet tietoturvallisesta vierailujen hallinnasta. Kattava kokonaisratkaisu kirjaa vierailijat sisään ja ulos varmistaen positiivisen vierailukokemuksen. Systam Visit DSV DSV luottaa Suomen pääkonttorillaan Systam Visit -palveluumme varmistaakseen sujuvat ja turvalliset vierailut sekä paremman riskien hallinnan. Systam Visit Toimistot ja yrityskiinteistöt Senaatti-kiinteistöt Systam Visit -palvelumme paransi vierailujen hallintaa ja asiakaskokemusta Senaatin pääkonttorilla ja on käytössä myös useissa muissa Senaatin omistamissa kiinteistöissä. Systam Visit Wihuri Metro-tukku Täysin automatisoitu Systam Visit vierailijahallinnan palvelumme huolehtii Metro-tukulla vieraiden vastaanoton, eikä kiinteistössä osata enää edes ajatella arkea ilman sitä. Systam Visit