Neste Oyj - Referenssi
← Takaisin listaukseen

Neste Oyj

Systam Respa palvelumme on jo vuodesta 2015 varmistanut Nesteellä sujuvan vieraiden vastaanoton parantaen vierailukokemusta, turvallisuutta ja tilastointia. Espoon pääkonttorilla sekä Porvoon ja Naantalin jalostamoilla käytössä oleva palvelu on nyt osa Nesteen globaalia toimistokonseptia, joka huomioi yhtenäisen vierailukäytännöt läpi yrityksen.

Kohde

Neste

Neste kehittää vastuullisia ratkaisuja liikenteen, yritysten ja kuluttajien tarpeisiin. Olemme maailman suurin jätteistä ja tähteistä jalostetun uusiutuvan dieselin tuottaja ja tuomme uusiutuvia ratkaisuja myös lento- ja muoviteollisuuteen. Olemme myös teknologinen edelläkävijä korkealaatuisten öljytuotteiden jalostajana. Haluamme olla luotettava kumppani, jonka osaamista, tutkimustyötä ja vastuullisia toimintatapoja arvostetaan laajasti. Vuonna 2018 Nesteen liikevaihto oli 14,9 miljardia euroa. Vuonna 2019 sijoituimme kolmanneksi maailman 100 vastuullisimman yrityksen Global 100 -listalla.

http://www.neste.fi

Ota yhteyttä

Järjestelmän valinta oli helppoa, sillä vain Systamin Respa -palvelu täytti esittämämme tarpeet.

Neste Oyj Real Estate Manager Esko Koho

Ennen Systam Respaa Nesteen vierailijat kirjoittivat tietonsa käsin lomakkeille sekä allekirjoittivat erikseen NDA sopimuksen. Prosessi näyttäytyi vieraan kannalta vanhentuneelta, vierailijamäärien seuranta oli vaikeaa eikä vieraista jäänyt selkeää tilastotietoa. Lisäksi aulapiste ruuhkaantui ajoittain, kun jokaisesta saapuneesta vieraasta täytyi erikseen soittaa vierailun vastaanottajalle.

Systam Respan avulla koko vierailupolku saatiin automatisoitua kutsuista uloskirjaukseen. Käytössä olevan kalenteri-integraation avulla henkilökunnan omissa sähköposteissa luodut kalenterikutsut siirtävät kutsuttujen henkilöiden tiedot saumattomasti palveluun.

Nesteellä halutaan panostaa vierailukokemukseen ja tärkeänä osana sitä Real Estate Manager Esko Koho näkee automaattiset ennakkoviestit ja ilmoitukset.

Kun vieras saa saapumisohjeet jo ennen vierailua, luo se ammattimaista kuvaa. Että olemme huomioineet nämä asiat!

Saapuessaan vieraat voivat kirjautua joko itsenäisesti itsepalvelupäätteellä tai aulahenkilökunnan avustuksella. Ennakkoviestien QR-koodilla kirjautuminen vie vain muutamia sekunteja. Samalla hoituu sähköinen NDA sopimuksen allekirjoittaminen, josta tallentuu tieto palveluun.

Vieraat ovat olleet tyytyväisiä. Myös meidän turvallisuuspuolellamme on tykätty, kun vierailutiedoista saadaan helposti halutut raportit.

Neste Oyj - Referenssi

Aulan työkaluna toimiva RespaManager -webpalvelu on koettu helppokäyttöiseksi ja itsepalvelun mahdollisuus helpottaa työskentelyä ruuhkaisina aikoina. Isoille ryhmille aulassa vierailijakortit tulostetaan usein etukäteen.

Porvoon jalostamolla käytössä on myös Systam Pass -perehdytyspalvelu. Se avulla alueella vierailevat henkilöt voivat käydä läpi vaaditut turvakäytännöt ennakkoon tai paikan päällä. Näin sekä vieraiden vastaanotto että perehdyttäminen saadaan hoidettua automaattisesti ja todistetusti.

Joustavaa kumppanuutta

Systam on Nesteellä koettu pisimmälle viedyksi palveluksi vierailijahallinnan kentällä, joka kuitenkin mahdollistaa käyttäjälähtöisen kehittämisen. Yhteistyön Koho on kokenut joustavaksi ja suosittelee Systamin palveluita myös muille.

Systam on reagoinut esittämiimme toiveisiin nopeasti. Palvelua kehitetään aktiivisesti, mikä on ollut mukavaa huomata.

Neste Oyj - Referenssi


RATKAISUMME NESTEELLÄ

Systam Respa Vierailijahallinta

PALVELUT:
– RespaManager webpalvelu vierailijaliikenteen hallintaan ja seurantaan
– Automaattiset viestit vierailupolun jokaisessa vaiheessa. Sisällöt asiakkaan muokattavissa.
LAITTEET:
– Systam Respa Prestige – Moderni itsepalvelupääte sisäisellä vierailijakorttien tulostimella.
– Systam Respa Lite N – Ohut ja moderni itsepalvelupääte yritysilmeen mukaan räätälöidyllä käyttöliittymällä.
– Erillinen vierailijakorttitulostin
INTEGRAATIOT:
– Kalenteri-integraatiolla vierailujen ennakkoilmoittaminen käy vaivattomasti samalla, kun vieraalle lähetetään palaverikutsu.

Systam Pass Perehdyttäminen

PALVELUT:
– Webpalvelu perehdytyssisältöjen luontiin ja suoritusten seurantaan
– Sisällöt asiakkaat luotavissa ja muokattavissa helpolla editorilla.
– Liitettynä Systam Respa vierailijahallintaan varmistetaan, että perehdytykset suoritetaan hyväksytysti ennen kirjautumista.