Helen

Systam Respa ‐vierailijahallinta täytti Helenin tarpeet kattavasta järjestelmästä vierailijaliikenteen hallintaan ja seurantaan. Aulahenkilökunnan ja työntekijöiden työkaluna toimiva Respa on saanut kiitosta monipuolisista toiminnoistaan ja Systam mutkattomasta asiakaspalvelustaan.

Systam Respa taipui muuttuneeseen tilanteeseen

Helenin aiempi puhelunvälitys‐/vierailijahallintaohjelma oli liitetty lankapuhelinvaihteeseen. Kun vaihteesta päätettiin luopua, tuli ajankohtaiseksi tarkastella sopivaa vierailijanhallinnan sovellusta, joka taipuisi uusiin haasteisiin. Vaatimuksena oli muun muassa palveluntarjoajan ylläpitämä pilvipalvelu.

Pian selvitystyön alusta Systam Respa alkoi vaikuttaa tuotteelta, joka vastaisi parhaiten Helenin tarpeisiin. Vierailu Systamin toimistolle vahvisti tuntemusta; oikea tuote oli löytynyt. Helenille toimitettiin Systam Respa vierailijahallintajärjestelmä niin, että palvelu on yrityksen koko henkilökunnan ja aulahenkilökunnan käytössä mutta vieraiden saapumiskirjaamiseen ei käytetä itsepalvelupäätteitä. Vieraiden ennakkoilmoittamiseen järjestelmään voidaan Helenillä käyttää myös suoraan Outlookia.

Toimitus ja käyttöönotto sujuivat erinomaisesti ja asiakaslähtöisesti.

Helen Oy

Respan käyttöönoton myötä vierailijahallinta saatiin Helenillä laajennettua yhdestä toimipisteestä neljään ja myöhemmin edelleen kuuteen toimipisteeseen.

Joustavuutta ja henkilökohtaista palvelua

Helen oli toiminnassaan tottunut ketterään face‐to‐face palveluun ja tähän haasteeseen Systam on pystynyt vastaamaan erinomaisesti.

On pysytty hyvin sovituissa vasteajoissa ja palvelussa on ollut ”henkilökohtainen” ote. Helenin ehdottamat kehitysideat on myös otettu hyvin vastaan.

Helen Oy

Systam Respan myötä vierailijahallinnan raportointi on monipuolistunut ja selkeytynyt. Hyviksi ominaisuuksiksi on koettu muun muassa kattavat ennakkoviestit niin vierailijalle kuin vastaanottajalle sekä vanhojen vieraiden muistaminen. Merkittäväksi eduksi Helenillä koetaan myös Respan mahdollistamat optiot. Muuttuvassa toimintaympäristössä tullaan ehkä jatkossa tarvitsemaan myös miehittämättömien, ilman aulapalveluhenkilöstöä toimivien kohteiden vierailijoiden itsepalvelukirjautuminen.


Helen Oy

Helen Oy:n liiketoiminta koostuu sähkön, kaukolämmön ja ‐jäähdytyksen tuotannosta sekä energian jakelusta ja myynnistä. Sen energiantuotanto on palkittu maailman tehokkaimpana. Yritys kattaa kaukolämmöllä yli 90 % Helsingin lämmitystarpeesta ja laajentaa energiatehokasta kaukojäähdytystä Helsingissä. Tavoitteena on saavuttaa energiantuotannossa sataprosenttinen ilmastoneutraalius.

www.helen.fi