Teollisuuslaitokset, Toimistot ja yrityskiinteistöt

Metso Outotec

Espoossa sijaitsevan Outotec-talon vieraita on vuoden 2014 lopulta alkaen vastaanottanut ystävällisen aulapalvelun lisäksi myös Systam Visit -ratkaisu. Ratkaisun avulla on voitu helpottaa aulapalvelun laajaa toimenkuvaa sekä selkeyttää vierailijavastaanottoa. Erityisesti helppokäyttöinen QR-koodi on saanut kiitosta, sillä se nopeuttaa kirjautumista ja antaa vierailijalle edustavan kuvan yrityksestä.

Vierailijahallinta alapalvelun apuna

Nopea kirjautuminen itsepalvelupäätteillä

Automaattiset ilmoitukset sekä vieraalle että vastaanottajalle

Turvallinen tapa toimia

Toimiva ratkaisu edustavaan vierailijahallintaan

Ennen Metso Outotecilla vieraat kirjoittivat tietonsa käsin vierailijalomakkeelle, mutta vanhanaikainen toimintatapa ei ollut linjassa huipputeknologiaa tuottavan yrityksen muiden käytänteiden kanssa. Tähän ongelmaan Systam Visit -palvelu oli sopiva ratkaisu. Outotec Housen pääaulasta löytyy kaksi Respa Prestige -laitetta, sillä vierailijoita käy kiinteistössä paljon. Toinen kone onkin havaittu toimivaksi ruuhkahuippujen tasaamiseen. Kirjautumisen jälkeen laite tulostaa vierailijakortin ja ilmoittaa saapumisesta automaattisesti vierailun isännälle. Myös vierailijapysäköinti on helpottunut Visit-ratkaisun myötä, sillä autolla saapuvat vieraat voivat kirjata rekisterinumeronsa suoraan järjestelmään ilmoittautumisen yhteydessä.

“Systam Visit on vastannut tarpeisiimme erinomaisesti ja on tällä hetkellä tehokkaassa käytössä.“

Erkko Malinen

Kiinteistöjohtaja, Metso Outotec

Uusia palveluja ja nopeaa reagointia

Vieraat voidaan kirjata järjestelmään myös etukäteen, jolloin vierailija voi ilmoittautua saapuneeksi kätevästi QR-koodilla. Outotecin kiinteistöjohtaja Erkko Malinen kertoo, että koodilla kirjautuminen antaa vierailijoille hyvän fiiliksen ja kuvan yrityksestä. Lisäksi pian käyttöön saatavan uuden palvelun ansiosta henkilöt voidaan kirjata vieraiksi automaattisesti kalenterikutsujen kautta. Palvelun käyttöönoton jälkeen Malinen uskoo, että Systamin Visit-ratkaisu palvelee heitä vielä entistä tehokkaammin. Malinen on ollut tyytyväinen myös Systamin palveluun. Henkilökunta on nopeasti tavoitettavissa ja ratkaisua on kehitetty yksilöllisesti Outotecin tarpeiden mukaisesti.

Metso Outotec on kestävää kehitystä edistävien teknologioiden sekä kokonaisvaltaisten ratkaisujen ja palvelujen edelläkävijä mineraalien jalostuksessa, kiviainesten käsittelyssä ja metallinjalostuksessa kaikkialla maailmassa.

Verkkosivut

Ratkaisumme Metso Outotecilla

Systam Visit -vierailijahallinta
  • Webpalvelu vierailijaliikenteen hallintaan ja seurantaan.
  • Vieraan ennakkoviestit ja nopea kirjautuminen QR-koodilla.
  • Itsepalvelupääte Systam Prestige personoidulla yritysilmeellä.
  • Automaattiset ilmoitukset sekä vieraalle että vastaanottajalle.
  • Kalenteri-integraatio vierailun lisäämiseen helposti oman Outlook-kutsun kautta.

Tutustu myös

Katso kaikki referenssit