Vierailjahallinta parantaa yrityksesi turvallisuutta ja tarjoaa unohtumattoman vierailijakokemuksen.

Vierailijahallinta rakennusteollisuudessa

Modernisoi työmaat ja rakennuskohteet digitaalisen vierailijahallinnan ja turvallisuusperehdytysten avulla, tietoturva- ja GDPR-vaatimukset täyttäen. Samalla parannat turvallisuutta, säästät kustannuksissa ja parannat yritysimagoa.

Pyydä esittely

Mitä on vierailijahallinta?

Vierailijahallinnan tehtävä on hallita, miten vieraat tai urakoitsijat saapuvat ja ilmoittautuvat sekä miten tiedot tallennetaan ja mitä sen jälkeen tapahtuu. Digitaalinen vierailijahallinta on välttämättömyys, jonka avulla tiedät keitä kiinteistössä tai työmailla liikkuu, lisäät tuottavuutta, henkilö- ja tietoturvallisuutta sekä parannat yrityksesi imagoa. Suomen johtava vierailijahallinnan palvelu Systam Visit tarjoaa tähän kokonaisvaltaisen ratkaisun täydellä tyytyväisyystakuulla. Integroidun perehdytyspalvelun avulla hoidat myös turvallisuusperehdytykset ja hyväksytät NDA-sopimukset.

Kaikki mitä tarvitset automatisoituun vierailujen hallintaan

Helppo kutsuminen kalenterin kautta

Kutsu vieraita suoraan omasta kalenteristasi tai tilavarauksen kautta. Tuemme eri ympäristöjä.

Ennakkoviestit ja mobiili- kirjautuminen

Saapumisohjeet, pysäköinti, kulkureitit ja QR-pikakoodi vaivattomaan saapumiseen ja kirjautumiseen.

Monikielinen vastaanotto itsepalveluun 24/7

Tyylikkäät Suomessa valmistetut itsepalvelupäätteet video-opastuksella ja useilla kielivaihtoehdoilla.

Yksilölliset vierailijakortit

Yksilölliset yritysilmeen mukaiset kuvalliset vierailijakortit, joita voidaan käyttää myös kulunhallintaan.

Automaattiset ilmoitukset

Ilmoitus saapuneesta vieraasta vastaanottajalle eri kanaviin. Vastaa vieraalle tai mahdollista reaaliaikaisia kulkuoikeuksia.

Perehdytykset ja dokumenttien allekirjoitukset

Vierailuja koskevat perehdytykset sekä vierailun ehtojen tai NDA:n hyväksyminen onnistuu helposti jo ennen vierailua.

Vierailijat, urakoitsijat ja palveluntuottajat

Palvelun avulla hallitset eri ryhmien vierailua kiinteistössäsi ja varmistat tarvittavat turvallisuusohjeistukset.

Hallinta ja raportointi

Seuraa vierailijatietoja reaaliaikaisesti. Hae kattavat raportit, täytä GDPR vaatimukset ja ole auditointivalmis.

Millainen kokonaisuus sopisi teille? Anna Neon auttaa.

Hyödyt

Paranna yritysimagoa

Tarjoa paras brändikokemus ohjeistetulla saapumisella ja nopealla sisäänkirjautumisella

Säästä kustannuksissa

Tehosta sisäisiä prosesseja ja säästä aikaa automatisoinnin avulla sekä luo kustannussäästöjä

Täytä
vaatimukset

Täytä mahdollisten auditointien asettamat edellytykset sekä tietoturva- ja GDPR-vaatimukset

Modernisoi työmaat ja kiinteistöt

Kehitä kiinteistöä tai työmaita analytiikan avulla ja kasvata turvallisuutta hallinnoimalla kulkua

Systam Respa -itsepalvelupääte tekee yrityksen vieraiden kirjautumisesta sujuvaa.

Varmista edustava vastaanotto 24/7

Tyylikkäät kotimaiset Systam-itsepalvelupäätteet mahdollistavat kutsuttujen ja odottamattomien vieraiden sisäänkirjautumisen omatoimisesti. Automatisoi aulasi hyödyntämällä saapumistilaan sijoitettuja sekä yritysilmeenne mukaisesti personoituja itsepalvelupäätteitä, jotka vastaanottavat vieraasi video-opastuksella ja useilla kielivaihtoehdoilla. Voit myös tehostaa olemassa olevaa aulapalvelua itsepalvelupäätteiden ja verkko-pohjaisen työkalun avulla.

Palvelumme soveltuu yksittäisten vieraiden vastaanotosta aina isojen vierailijaryhmien sisäänkirjaamiseen kerralla. Lisäksi saat meiltä kaikki tarvikkeet kuten vierailijakortit, korttitaskut, erilliset tulostimet ja lukijat.

Varmennetut turvallisuus- perehdytykset

Varmista turvallisuus rakennuksilla asianmukaisilla turvallisuusperehdytyksillä ja salassapitosopimuksilla. Systam Pass on digitaalisen perehdyttämisen palvelu, joka mahdollistaa aina valmiit sisällöt, ajasta ja paikasta riippumattoman suorittamisen sekä luotettavan dokumentoinnin. Palvelu voidaan integroida osaksi vierailijahallintaa, jolloin perehdytys läpikäydään jo ennen saapumista tai paikan päällä sisäänkirjautumisen ohessa. Dokumentoidulla merkinnällä huolehditaan kaikkien osapuolten turvallisuudesta ja vastuista.

Vierailijakortti lisää turvallisuutta ja toimii pääsynä tiloihin.

Tiedä keitä tiloissa liikkuu ja hallinnoi kulkua

Sähköinen vierailujen hallinta on ainoa tapa tietää täsmällisesti, keitä kiinteistössä liikkuu. Erityisesti hätätilanteiden sattuessa on ensiarvoisen tärkeää tietää reaaliaikaisesti tiloissa olevien ihmisten määrä sekä tiedot.

Vierailijahallinnan avulla voidaan myös hallita vieraan liikkeitä monin eri tavoin tai ohjata heitä haluttuun hissiin ja kerrokseen. Vastaanottaja voi antaa kulkuoikeuksia vieraalle ja esimerkiksi vierailijakortti tai vieraan oma puhelin voi toimia pääsynä tiloihin.

Systam Visit -digitaalinen vierailijahallinta on kattava kokonaisratkaisu yrityksen vierailijaliikenteen hallintaan, johon kuuluu myös mobiililaitteeseen saatava vierailijakortti.

Täytä vaatimukset ja auditointitarpeet

Laki velvoittaa vierailijatietojen kerääjää huolehtimaan, etteivät tiedot paljastu, muutu tai joudu asiattomille. Myös GDPR lisäsi vastuuta tietojen käsittelyyn ja tietopyyntöihin. Näiden velvoitteiden asianmukaisen hoidon mahdollistaa ainoastaan sähköinen tietojen tallennus.

Systam Visit tarjoaa kattavat tiedot vierailuista ja vieraista. Palvelumme tuotetaan suomalaisesta ISO-sertifioidusta palvelukeskuksesta ja on tietoturvaltaan laajasti auditoitu (viimeisin auditointi 8/2020, Silverskin). Asiakkaamme omistavat palveluun tallentuvat tiedot ja hallinnoivat niiden säilytysaikoja, samalla kun autamme heitä tarpeen tullen täyttämään omat auditointivaatimuksensa.

Systam Visit vierailijahallinta on käytössä mm. Keskolla.

“Yhteistyö suunnittelusta toimitukseen sujui mutkattomasti ja asiakaslähtöisesti. Vierailijamme, aulapalvelumme ja henkilökuntamme ovat tyytyväisiä Systam Visit -ratkaisuun ja voimme hyvillä mielin suositella Systamin erinomaista palvelua myös muille.“

Hanna Laavainen

Head of Workplace Services, Kesko

Kotimainen täyden palvelun kumppani

Systam Visit on 100 % kehittämämme kotimainen johtava vierailijahallinnan palvelu. Toimintamme perustuu kestäviin asiakassuhteisiin, joissa tuotamme arvoa yhteisen polun jokaisessa vaiheessa suunnittelusta käyttöönottoon, tukeen ja kehitykseen. Osaavalla tiimillämme on rautainen kokemus vierailijahallinnan palvelujen tuottamisesta yli 400:lle organisaatiolle, joista 95 % on yhä yhteisellä polulla kanssamme. Meiltä saat myös täyden tyytyväisyystakuun.

Modernisoi kiinteistöt ja työmaat

Joustava ja laajasti integroitava vierailijahallinta yhdistyy saumattomasti kiinteistön tai työmaan muuhun toimintaan kuten pysäköintiin ja pysäköinnin valvontaan, tila- ja työpistevarauksiin, tarjoilutilauksiin, kulunvalvontaan ja digitaaliseen viestintään. Kulkua porteista ja ovista voidaan hallinnoida QR-koodilla tai erillisellä linkillä. KONE API kumppaniekosysteemi mahdollistaa myös KONE-hissien, -porttien ja -ovien älykkäiden ominaisuuksien hyödyntämisen.

Anna meidän auttaa!

Kun haluat kuulla lisää Systam Visit -vierailijahallinnasta, ota minuun yhteyttä tai varaa alla olevan painikkeen takaa maksuton esittely.

Markus Kangas


+358 44 493 5119

Tutustu referensseihimme

Katso kaikki referenssit