Teollisuuslaitokset, Toimistot ja yrityskiinteistöt

Helen

Systam Visit on vuodesta 2017 vastannut Helenillä vierailujen hallinnasta niin Sähkötalolla kuin voimalaitoksilla. Pitkässä ja kehittyvässä asiakassuhteessa arvokkaaksi on noussut erityisesti joustava ja ketterä reagointi muuttuviin tarpeisiin.

4

toimipistettä, Sähkötalo Helsingissä sekä voimalaitokset Vuosaari, Hanasaari ja Salmisaari

Täysin automatisoitu vierailujen hallinta

Automaattiset ilmoitukset sekä vieraille että vastaanottajille

Sujuva ja miellyttävä vierailukokemus

Automaatiota ja usean toimipisteen yhteinen ratkaisu

Kun Helenillä lähdettiin tarkastelemaan sopivaa palvelua vierailujen hallintaan, oli vaatimuksena muun muassa palveluntarjoajan ylläpitämä pilvipalvelu. Pian selvitystyön alusta Systam Visit alkoi vaikuttaa ratkaisulta, joka kohtaisi Helenin kaikki tarpeet ja vierailu Systamin toimistolle vahvisti tuntemusta; oikea kumppani oli löytynyt.

Yhdestä pisteestä hallittavaan vierailijahallinnan palveluun on Sähkötalon lisäksi liitetty kolme voimalaitosta. Palvelumalli Sähkötalolla on vuosien saatossa muuttunut aulapalvelun työkalusta automaattiseen itsepalveluna toteutettavaan vierailijoiden vastaanottoon. Systam Visit on taipunut muutosten mukana kulloinkin haluttuun malliin. Vierailukutsut luodaan henkilökunnan toimesta helposti omista kalentereista ja vieraat saavat ennakkoviestin saapumisohjeineen. Voimalaitoksilla vierailijat ilmoitetaan ennakkoon suoraan palveluun ja saapuminen tapahtuu ilmoittautumalla porttien vartijoille.

“On tätä päivää, että on käytössä Systam Visitin kaltainen palvelu, joka huolehtii, että kaikki sujuu vaivattomasti ja fiksusti. Hätätilanteita varten on myös itsestään selvää, että meidän tulee tietää, keitä vierailijoita tiloissamme on paikalla.“

Tiina Korhonen

IT Business partner, Helen Oy

Pitkää kumppanuutta

Helen on toiminnassaan tottunut ketterään palveluun ja tähän haasteeseen olemme pystyneet vastaamaan erinomaisesti. Pitkässä asiakassuhteessa on koettu muutoksia, joissa avainasemassa ovat olleet asiakaslähtöinen ajattelu ja nopea reagointikyky, sekä kokonaispalvelu, jossa asiakas voi luottaa, että vastuun toiminnasta kannamme me.

”Yhteistyö on ollut erittäin hyvää ja joustavaa. Kun meidän päässämme on pitkän asiakassuhteen aikana tapahtunut muutoksia, on Systam toiminut erittäin ketterästi, mikä on hatunnoston paikka. Palvelu ei myöskään työllistä meitä mitenkään. Tukipalvelu auttaa tarvittaessa ja tekee toivottuja muutoksia. Ei ole tyhmiä kysymyksiä. Asiat hoituvat äärimmäisen nopeasti, tehokkaasti ja ystävällisesti.”

Helen Oy:n liiketoiminta koostuu sähkön, kaukolämmön ja ‐jäähdytyksen tuotannosta sekä energian jakelusta ja myynnistä. Sen energiantuotanto on palkittu maailman tehokkaimpana. Yritys kattaa kaukolämmöllä yli 90 % Helsingin lämmitystarpeesta ja laajentaa energiatehokasta kaukojäähdytystä Helsingissä. Tavoitteena on saavuttaa energiantuotannossa sataprosenttinen ilmastoneutraalius.

Verkkosivut

Ratkaisumme Helenillä

Systam Visit -vierailijahallinta
  • Työkalut henkilökunnalle vierailujen hallintaan.
  • Monipuolinen hallinnan ja raportoinnin näkymä.
  • Vieraan ennakkoviestit ja nopea kirjautuminen QR-koodilla.
  • Itsepalvelupääte Systam X integroidulla QR-koodin lukijalla ja vierailijakorttitulostimella.
  • Kalenteri-integraatio vierailun lisäämiseen helposti oman Outlook-kutsun kautta.
  • Automaattiset ilmoitukset sekä vieraalle että vastaanottajalle.

Tutustu myös

Katso kaikki referenssit