Toimistot ja yrityskiinteistöt

Posti

Postilla pohdittiin, miten vierailukokemusta heidän tiloissaan voisi parantaa huomioiden samalla turvallisuusnäkökulmat. Systam Visit -palvelumme vakuutti selkeydellään ja on nyt osa vieraiden vastaanottoa sekä kokonaisvaltaista vierailujen hallintaa sekä Postin pääkonttorilla että logistiikkakeskuksessa.

2

toimipistettä Helsingissä

Vierailijahallinta aulapalvelun apuna Helsingin pääkonttorilla

Automatisoitu vierailujen hallinta logistiikkakeskuksessa

Automaattiset ilmoitukset sekä vieraille että vastaanottajille

Entistä parempaa aulapalvelua

Postilla vertailtiin eri palveluntarjoajia ja tärkeiksi asioiksi koettiin luotettavuus sekä jatkuvuus. Systamin toiminta vakuutti selkeydellään ja kun tietoturva-asiat nähtiin myös hyvin huomioiduiksi, oli päätös selkeä. Systam Visit -palvelu otettiin käyttöön helmikuussa 2016 sekä Postin pääkonttorilla Helsingissä että logistiikkakeskuksessa tammikuussa 2019. Palvelun toiminta ja ohjeistus koettiin niin helpoksi, että käyttöönotto sujui vaivattomasti.

“Näimme Systamin yrityksenä, joka on sitoutunut yhteen palveluun ja sen kehittämiseen. Vakuuttavien referenssien lisäksi palvelun käyttökokemus tutustumissamme kohteissa oli mainio.“

Jari Alen

Toimitilapäällikkö, Posti Kiinteistöt Oy

Henkilökunnalle vierailujen ilmoittaminen tehtiin helpoksi kalenterin kautta. Henkilökunnan omissa sähköposteissa luodut kalenterikutsut siirtävät kutsuttujen henkilöiden tiedot saumattomasti palveluun. Eikä muuta tarvita. Automaattiset viestit huolehtivat saapumista helpottavat ohjeet vieraalle sekä reaaliaikaisen ilmoituksen vastaanottaja, kun vieras saapuu.

Aulan työkaluna toimiva webspalvelu toi uudenlaista hallintaa aulan työskentelyyn. Itsepalvelupäätteiden käyttöönotto mahdollisti myös aulanhenkilökunnan keskittymisen sen tärkeimpään rooliinsa.

”Systam Visit on vapauttanut aulahenkilökunnalle aikaa tärkeään työhön; asiakkaiden kohtaamisen ja asiakaspalveluun.”

Postilla Itsepalvelu ja henkilökohtainen apu tukevat toisiaan. Automaatit ovat erinomainen apu ruuhkiin sekä vakiokävijöille, jotka tietävät minne ovat menossa. Vierailijoilta ja asiakkailta saatu positiivinen palaute on myös vahvistanut tunnetta nykyisen käytännön toimivuudesta. Alen kiittelee Systamia ketterästä yhteistyöstä ja suosittelee sitä myös muille.

”On niin nykyaikaa, että ihmiset hoitavat asioita itse. Asiakkaat kokevat, että itsensä auttaminen on nykypäivää mutta saavat myös tarvittaessa aktiivista apua ja kohtaamista.”

Posti on Suomen johtava posti- ja logistiikka- alan palveluyritys, joka toimii 10 maassa, mutta toiminta keskittyy pääasiassa Suomeen, Baltian maihin ja Venäjälle. Posti Group Oyj:n liikevaihto vuonna 2018 oli 1 610,3 miljoonaa euroa ja oikaistu liiketulos 44,8 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme noin 22 000 ammattilaisen voimin. Posti Group Oyj:n kaikki osakkeet omistaa Suomen valtio.

Verkkosivut

Ratkaisumme Postilla

Systam Visit -vierailijahallinta
  • Webpalvelu vierailijaliikenteen hallintaan ja seurantaan.
  • Vieraan ennakkoviestit ja nopea kirjautuminen QR-koodilla.
  • Itsepalvelupääte Systam Prestige personoidulla yritysilmeellä.
  • Automaattiset ilmoitukset sekä vieraalle että vastaanottajalle.
  • Kalenteri-integraatio vierailun lisäämiseen helposti oman Outlook-kutsun kautta.

Tutustu myös

Katso kaikki referenssit