← Takaisin listaukseen

Posti

Postilla pohdittiin, miten vierailukokemusta heidän tiloissaan voisi parantaa huomioiden samalla turvallisuusnäkökulmat. Systam Respa -palvelumme vakuutti selkeydellään ja on nyt osa vieraiden vastaanottoa sekä kokonaisvaltaista vierailujen hallintaa sekä Postin pääkonttorilla että logistiikkakeskuksessa.

Kohde

Posti

Posti on Suomen johtava posti- ja logistiikka- alan palveluyritys, joka toimii 10 maassa, mutta toiminta keskittyy pääasiassa Suomeen, Baltian maihin ja Venäjälle. Posti Group Oyj:n liikevaihto vuonna 2018 oli 1 610,3 miljoonaa euroa ja oikaistu liiketulos 44,8 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme noin 22 000 ammattilaisen voimin. Posti Group Oyj:n kaikki osakkeet omistaa Suomen valtio.

http://www.posti.com

Ota yhteyttä

Vertaillessa eri palveluntarjoajia, tärkeiksi asioiksi Postilla koettiin luotettavuus sekä jatkuvuus.

Näimme Systamin yrityksenä, joka on sitoutunut yhteen palveluun ja sen kehittämiseen. Vakuuttavien referenssien lisäksi palvelun käyttökokemus tutustumissamme kohteissa oli mainio.
-Jari Alen, toimitilapäällikkö, Posti Kiinteistöt Oy

Kun tietoturva-asiat nähtiin myös hyvin huomioiduiksi, oli päätös selkeä. Systam Respa -palvelu otettiin käyttöön helmikuussa 2016 sekä Postin pääkonttorilla Helsingissä että logistiikkakeskuksessa tammikuussa 2019. Palvelun toiminta ja ohjeistus koettiin niin helpoksi, että käyttöönotto sujui vaivattomasti.

Henkilökunnalle vierailujen ilmoittaminen tehtiin helpoksi kalenterin kautta. Henkilökunnan omissa sähköposteissa luodut kalenterikutsut siirtävät kutsuttujen henkilöiden tiedot saumattomasti palveluun. Eikä muuta tarvita. Automaattiset viestit huolehtivat saapumista helpottavat ohjeet vieraalle sekä reaaliaikaisen ilmoituksen vastaanottaja, kun vieras saapuu.

Aulan työkaluna RespaManager -websovellus toi uudenlaista hallintaa aulan työskentelyyn. Itsepalvelupäätteiden käyttöönotto mahdollisti myös aulanhenkilökunnan keskittymisen Alenin mukaan sen tärkeimpään rooliinsa.

Systam Respa on vapauttanut aulahenkilökunnalle aikaa tärkeään työhän; asiakkaiden kohtaamisen ja asiakaspalveluun.

Postilla Itsepalvelu ja henkilökohtainen apu tukevat toisiaan. Automaatit ovat erinomainen apu ruuhkiin sekä vakiokävijöille, jotka tietävät minne ovat menossa. Vieroilijoilta ja asiakkailta saatu positiivinen palaute on myös vahvistanut tunnetta nykyisen käytännön toimivuudesta.

On niin nykyaikaa, että ihmiset hoitavat asioita itse. Asiakkaat kokevat, että itsensä auttaminen on nykypäivää mutta saavat myös tarvittaessa aktiivista apua ja kohtaamista.

Alen kiittelee Systamia ketterästä yhteistyöstä ja suosittelee sitä myös muille.


Ratkaisumme Postilla

Systam Respa Vierailijahallinta

PALVELUT:
– RespaManager webpalvelu vierailijaliikenteen hallintaan ja seurantaan
– Automaattiset viestit vierailupolun jokaisessa vaiheessa. Sisällöt asiakkaan muokattavissa.

LAITTEET:
– Systam Respa Prestige – Moderni itsepalvelupääte sisäisellä vierailijakorttien tulostimella.
– Erillinen vierailijakorttitulostin

INTEGRAATIOT:
– Kalenteri-integraatiolla vierailujen ennakkoilmoittaminen käy vaivattomasti samalla, kun vieraalle lähetetään palaverikutsu.