33 Case: Sello | Systam Oy
← Takaisin listaukseen

Sello

Espoon Leppävaarassa sijaitseva Sello valjasti vierailijahallinnan palvelumme modernin kauppakeskuskiinteistön ylläpidon ja palveluntuottajien vierailujen hallintaan. Poikkeavaan tarpeeseen mukautunut ratkaisumme kerää kiitosta Sellolta, jossa tärkeäksi onkin nähty hyvä kumppanuus ja asiakaslähtöinen kehittäminen.

Kohde

Sello on yksi Pohjoismaiden suurimmista ja monipuolisimmista kauppakeskuksista. Sello sijaitsee Espoon Leppävaarassa, erinomaisten kulkuyhteyksien varrella. Yli 160 liikkeen joukosta löydät kattavan valikoiman niin muodin, sisustuksen, vapaa-ajan kuin hyvinvoinninkin liikkeitä. Sellon omistavat Keva, Elo ja Ilmarinen ja manageerauksesta vastaa Realidea Oy.

http://www.sello.fi

Ota yhteyttä

Tarve tietää, keitä tiloissa liikkuu ja milloin

Ison kauppakeskuksen ylläpitoon kuuluu monipuolinen joukko erilaisia palveluntuottajia. Sellon tiloissa liikkuu päivittäin lukuisia ihmisiä erilaisissa kiinteistönhuollon työtehtävissä, mikä loi tarpeen löytää toimiva ja turvallinen tapa pitää kokonaisuus hallussa sekä saada ajantasaista tietoa siitä, keitä tiloissa liikkuu.

Euroopan älykkäimmäksi kiinteistöksi arvioidussa Sellossa ei jääty pyörittelemään peukaloitaan, vaan he etsivät itselleen kumppanin toteuttamaan joustavan ratkaisun sujuvaan ja turvalliseen vierailijaliikenteen hallintaan.

Systam mahdollisti räätälöidyn ratkaisun

Vierailijahallinta mielletään usein liittyvän lähinnä toimistojen yritysvierailuihin, mutta Sellon tapaus on oiva esimerkki, miten Systam Respa ratkaisumme taipuu hyvinkin erilaiseen henkilöliikenteen hallintaan ja seurantaan. Pitkä kokemuksemme ja vakuuttavat referenssimme sysäsivät alkuun yhteistyön, jossa Sellolle rakennettiin yksilöllinen kokonaisuus, joka mahdollistaa niin säännöllisten kuin satunnaisten kiinteistön ylläpidon henkilöiden vierailujen hallinnan.

Systamilla oli olemassa valmis ratkaisu ja pohja, jonka päälle pystyimme tarvelähteisesti muokata kokonaisuutta meidän näköiseksemme ja tarpeita vastaavaksi. Lopputulos on vastannut hienosti tavoitteitamme!

-Joni Rajamäki, turvallisuuspäällikkö, Sello

Säännöllisesti vieraileville henkilöille luovutettu henkilökohtainen kuvallinen vierailijakortti mahdollistaa helpon liikkumisen kiinteistöön ja ulos QR-kortinlukijan sisältävän itsepalvelupäätteen avulla. Satunnaiset vierailijat kirjautuvat päätteillä saaden kertaluontoisen vierailijakortin. Valvomoon välittyvä aktiivinen tieto paikalla olevista ihmisistä on ensisijaisen tärkeää niin tilannekuvan kuin hätätilanteiden varalta.

Meille on tärkeää, sekä turvallisuuden että operatiivisen toiminnan näkökulmasta, tietää keitä tiloissa liikkuu ja milloin. Nyt kokonaisuus pysyy hallussa ja pystymme myös helpommin tavoittamaan vierailijat, jos esimerkiksi saapuvan hissiasentajan kanssa tulee yhdessä käydä läpi asioita.

Systam kumppanina

Sellolla päällimmäinen kokemus yhteistyöstä Systamin kanssa on selkeys. Tarpeet kartoitettiin hyvin, aikataulut ovat pitäneet, ja vaikka erikoislaatuinen projekti on välillä vaatinutkin useampia kehitysaskeleita, on yhteistyö ollut helppoa ja jouhevaa.

Systam kolmella sanalla? Selkeä, luotettava ja johdonmukainen. Voimme ehdottomasti suositella heitä! On ollut todella positiivinen asia, että mukautuminen erilaiseen tarpeeseen meni näin hienosti.



Ratkaisumme Sellossa

Systam Respa vierailijahallinta

    • RespaManager webpalvelu vierailijaliikenteen hallintaan ja seurantaan.
    • Vieraan ennakkoviestit ja nopea kirjautuminen QR koodilla.
    • Itsepalvelupääte Systam Respa X integroidulla QR-koodin lukijalla ja vierailijakorttitulostimella.
    • Pitkäkestoiset vierailijakortit säännöllisille vierailijoille ja nopea itsepalvelukirjautuminen satunnaisille vieraille.
    • Automaattiset ilmoitukset vierailjoiden saapumista.