Etusivu Systam Visit / Rakennusteollisuus Vierailijahallinta rakennusteollisuudessa Modernisoi työmaat ja rakennuskohteet digitaalisen vierailijahallinnan ja turvallisuusperehdytysten avulla, tietoturva- ja GDPR-vaatimukset täyttäen. Samalla parannat turvallisuutta, säästät kustannuksissa ja parannat yritysimagoa. Pyydä esittely Avaa valikko Pyydä esittely Mitä on vierailijahallinta? Vierailijahallinnan tehtävä on hallita, miten vieraat tai urakoitsijat saapuvat ja ilmoittautuvat sekä miten tiedot tallennetaan ja mitä sen jälkeen tapahtuu. Digitaalinen vierailijahallinta on välttämättömyys, jonka avulla tiedät keitä kiinteistössä tai työmailla liikkuu, lisäät tuottavuutta, henkilö- ja tietoturvallisuutta sekä parannat yrityksesi imagoa. Suomen johtava vierailijahallinnan palvelu Systam Visit tarjoaa tähän kokonaisvaltaisen ratkaisun täydellä tyytyväisyystakuulla. Integroidun perehdytyspalvelun avulla hoidat myös turvallisuusperehdytykset ja hyväksytät NDA-sopimukset. Kaikki mitä tarvitset automatisoituun vierailujen hallintaan Helppo kutsuminen kalenterin kautta Kutsu vieraita suoraan omasta kalenteristasi tai tilavarauksen kautta. Tuemme eri ympäristöjä. Ennakkoviestit ja mobiili- kirjautuminen Saapumisohjeet, pysäköinti, kulkureitit ja QR-pikakoodi vaivattomaan saapumiseen ja kirjautumiseen. Monikielinen vastaanotto itsepalveluun 24/7 Tyylikkäät Suomessa valmistetut itsepalvelupäätteet video-opastuksella ja useilla kielivaihtoehdoilla. Yksilölliset vierailijakortit Yksilölliset yritysilmeen mukaiset kuvalliset vierailijakortit, joita voidaan käyttää myös kulunhallintaan. Automaattiset ilmoitukset Ilmoitus saapuneesta vieraasta vastaanottajalle eri kanaviin. Vastaa vieraalle tai mahdollista reaaliaikaisia kulkuoikeuksia. Perehdytykset ja dokumenttien allekirjoitukset Vierailuja koskevat perehdytykset sekä vierailun ehtojen tai NDA:n hyväksyminen onnistuu helposti jo ennen vierailua. Vierailijat, urakoitsijat ja palveluntuottajat Palvelun avulla hallitset eri ryhmien vierailua kiinteistössäsi ja varmistat tarvittavat turvallisuusohjeistukset. Hallinta ja raportointi Seuraa vierailijatietoja reaaliaikaisesti. Hae kattavat raportit, täytä GDPR vaatimukset ja ole auditointivalmis. Millainen kokonaisuus sopisi teille? Anna Neon auttaa. Hyödyt Paranna yritysimagoa Tarjoa paras brändikokemus ohjeistetulla saapumisella ja nopealla sisäänkirjautumisella Säästä kustannuksissa Tehosta sisäisiä prosesseja ja säästä aikaa automatisoinnin avulla sekä luo kustannussäästöjä Täytä vaatimukset Täytä mahdollisten auditointien asettamat edellytykset sekä tietoturva- ja GDPR-vaatimukset Modernisoi työmaat ja kiinteistöt Kehitä kiinteistöä tai työmaita analytiikan avulla ja kasvata turvallisuutta hallinnoimalla kulkua Varmista edustava vastaanotto 24/7 Tyylikkäät kotimaiset Systam-itsepalvelupäätteet mahdollistavat kutsuttujen ja odottamattomien vieraiden sisäänkirjautumisen omatoimisesti. Automatisoi aulasi hyödyntämällä saapumistilaan sijoitettuja sekä yritysilmeenne mukaisesti personoituja itsepalvelupäätteitä, jotka vastaanottavat vieraasi video-opastuksella ja useilla kielivaihtoehdoilla. Voit myös tehostaa olemassa olevaa aulapalvelua itsepalvelupäätteiden ja verkko-pohjaisen työkalun avulla. Palvelumme soveltuu yksittäisten vieraiden vastaanotosta aina isojen vierailijaryhmien sisäänkirjaamiseen kerralla. Lisäksi saat meiltä kaikki tarvikkeet kuten vierailijakortit, korttitaskut, erilliset tulostimet ja lukijat. Tutustu laitteisiin ja tarvikkeisiin Varmennetut turvallisuus- perehdytykset Varmista turvallisuus rakennuksilla asianmukaisilla turvallisuusperehdytyksillä ja salassapitosopimuksilla. Systam Pass on digitaalisen perehdyttämisen palvelu, joka mahdollistaa aina valmiit sisällöt, ajasta ja paikasta riippumattoman suorittamisen sekä luotettavan dokumentoinnin. Palvelu voidaan integroida osaksi vierailijahallintaa, jolloin perehdytys läpikäydään jo ennen saapumista tai paikan päällä sisäänkirjautumisen ohessa. Dokumentoidulla merkinnällä huolehditaan kaikkien osapuolten turvallisuudesta ja vastuista. Tutustu Systam Pass -palveluun Lue lisää turvallisuusperehdytyksistä Tiedä keitä tiloissa liikkuu ja hallinnoi kulkua Sähköinen vierailujen hallinta on ainoa tapa tietää täsmällisesti, keitä kiinteistössä liikkuu. Erityisesti hätätilanteiden sattuessa on ensiarvoisen tärkeää tietää reaaliaikaisesti tiloissa olevien ihmisten määrä sekä tiedot. Vierailijahallinnan avulla voidaan myös hallita vieraan liikkeitä monin eri tavoin tai ohjata heitä haluttuun hissiin ja kerrokseen. Vastaanottaja voi antaa kulkuoikeuksia vieraalle ja esimerkiksi vierailijakortti tai vieraan oma puhelin voi toimia pääsynä tiloihin. Tutustu vierailijaliikenteen kulunhallintaan Täytä vaatimukset ja auditointitarpeet Laki velvoittaa vierailijatietojen kerääjää huolehtimaan, etteivät tiedot paljastu, muutu tai joudu asiattomille. Myös GDPR lisäsi vastuuta tietojen käsittelyyn ja tietopyyntöihin. Näiden velvoitteiden asianmukaisen hoidon mahdollistaa ainoastaan sähköinen tietojen tallennus. Systam Visit tarjoaa kattavat tiedot vierailuista ja vieraista. Palvelumme tuotetaan suomalaisesta ISO-sertifioidusta palvelukeskuksesta ja on tietoturvaltaan laajasti auditoitu (viimeisin auditointi 8/2020, Silverskin). Asiakkaamme omistavat palveluun tallentuvat tiedot ja hallinnoivat niiden säilytysaikoja, samalla kun autamme heitä tarpeen tullen täyttämään omat auditointivaatimuksensa. Lue lisää tietoturvasta Tutustu tarkemmin hallintaan ja raportointiin “Yhteistyö suunnittelusta toimitukseen sujui mutkattomasti ja asiakaslähtöisesti. Vierailijamme, aulapalvelumme ja henkilökuntamme ovat tyytyväisiä Systam Visit -ratkaisuun ja voimme hyvillä mielin suositella Systamin erinomaista palvelua myös muille.“ Hanna Laavainen Head of Workplace Services, Kesko Kotimainen täyden palvelun kumppani Systam Visit on 100 % kehittämämme kotimainen johtava vierailijahallinnan palvelu. Toimintamme perustuu kestäviin asiakassuhteisiin, joissa tuotamme arvoa yhteisen polun jokaisessa vaiheessa suunnittelusta käyttöönottoon, tukeen ja kehitykseen. Osaavalla tiimillämme on rautainen kokemus vierailijahallinnan palvelujen tuottamisesta yli 400:lle organisaatiolle, joista 95 % on yhä yhteisellä polulla kanssamme. Meiltä saat myös täyden tyytyväisyystakuun. Tutustu meihin Tapamme toimia Modernisoi kiinteistöt ja työmaat Joustava ja laajasti integroitava vierailijahallinta yhdistyy saumattomasti kiinteistön tai työmaan muuhun toimintaan kuten pysäköintiin ja pysäköinnin valvontaan, tila- ja työpistevarauksiin, tarjoilutilauksiin, kulunvalvontaan ja digitaaliseen viestintään. Kulkua porteista ja ovista voidaan hallinnoida QR-koodilla tai erillisellä linkillä. KONE API kumppaniekosysteemi mahdollistaa myös KONE-hissien, -porttien ja -ovien älykkäiden ominaisuuksien hyödyntämisen. Tutustu integraatioihin Lue lisää KONE API kumppaniekosysteemistä Anna meidän auttaa! Kun haluat kuulla lisää Systam Visit -vierailijahallinnasta, ota minuun yhteyttä tai varaa alla olevan painikkeen takaa maksuton esittely. Markus Kangas markus.kangas@systam.fi +358 44 493 5119 Pyydä esittely Tutustu referensseihimme Katso kaikki referenssit Toimistot ja yrityskiinteistöt Sponda Systam Visit -palvelu täytti Spondan tarpeet tietoturvallisesta vierailujen hallinnasta. Kattava kokonaisratkaisu kirjaa vierailijat sisään ja ulos varmistaen positiivisen vierailukokemuksen. Systam Visit DSV DSV luottaa Suomen pääkonttorillaan Systam Visit -palveluumme varmistaakseen sujuvat ja turvalliset vierailut sekä paremman riskien hallinnan. Systam Visit Toimistot ja yrityskiinteistöt Senaatti-kiinteistöt Systam Visit -palvelumme paransi vierailujen hallintaa ja asiakaskokemusta Senaatin pääkonttorilla ja on käytössä myös useissa muissa Senaatin omistamissa kiinteistöissä. Systam Visit Wihuri Metro-tukku Täysin automatisoitu Systam Visit vierailijahallinnan palvelumme huolehtii Metro-tukulla vieraiden vastaanoton, eikä kiinteistössä osata enää edes ajatella arkea ilman sitä. Systam Visit