Kiinteistön omistajat ja kiinteistömanagerit

Vierailijahallinta parantaa kiinteistösi turvallisuutta, säästää kustannuksia sekä tarjoaa loistavan vierailukokemuksen.

Tyytyväisemmät vuokralaiset pienemmillä kustannuksilla

Suomen johtava vierailijahallinnan palvelu Systam Visit kasvattaa kiinteistösi turvallisuutta, pienentää ylläpitokustannuksia, tarjoaa loistavan ensivaikutelman ja pitää vuokralaisesi tyytyväisenä. Automatisoituna itsepalveluna tai aulapalvelun tukena, täydellä tyytyväisyystakuulla. Korkean tietoturvan palvelu tuotetaan kokonaan Suomessa, noudattaen GDPR vaatimuksia.

Vierailijahallinnan edut

Kasvata kiinteistön turvallisuutta

Tiedä keitä tiloissasi liikkuu ja hallinnoi heidän kulkuaan. Varmista samalla tarpeeksi korkea tietoturva kotimaisella palvelulla.

Paranna vierailukokemusta

Vahvista brändikokemusta sekä tarjoa loistava vierailukokemus ohjeistetulla saapumisella ja nopealla kirjautumisella.

Säästä kustannuksissa

Löydä turvallisempi tapa toimia pienemmillä kustannuksilla, tehostaen sisäisiä prosesseja ja henkilökunnan ajankäyttöä.

Millainen kokonaisuus sopisi teille? Anna Neon auttaa.

Systam Respa -itsepalvelupääte tekee yrityksen vieraiden kirjautumisesta sujuvaa.

Automatisoi koko vierailupolkusi tai tehosta aulapalvelua

Tarjoamme yritysilmeen mukaisesti personoidut ja laadukkaat Suomessa valmistetut itsepalvelupäätteet, jotka mahdollistavat niin kutsuttujen kuin myös odottamattomien vierailijoiden omatoimisen sisäänkirjautumisen. Itsepalvelun lisäksi Systam Visit pystyy tehostamaan olemassa olevan aulapalvelun prosesseja tehokkaan web-pohjaisen työkalun avulla, luoden säästöä ylläpitokustannuksiin.

Palvelumme avulla isojenkin vierailijaryhmien kirjaaminen onnistuu helposti kerralla. Itsepalvelupäätteemme taas tarjoavat helppoutta ja auttavat aulapalvelua kellon ympäri ja ruuhka-aikoina. Samalla vierailijatietojen hallinnointi helpottuu, kun ne pysyvät entistä varmemmassa tallessa yhdessä paikassa. Meiltä saat myös kaikki muut tarvikkeet, kuten vierailijakortit, korttitaskut, erilliset tulostimet tai lukijat. Toimitamme tarvikkeet omalta varastoltamme yhdessä työpäivässä.

Tiedä keitä kiinteistössä liikkuu ja hallinnoi heidän kulkuaan

Digitaalinen vierailijahallinta on ainoa tapa tietää täsmällisesti, keitä kiinteistössäsi liikkuu, myös mahdollisten hätätilanteiden varalta. Palvelun avulla saadaan kattavat tiedot vierailuista ja vieraista, samalla kun heidän liikkeitään kiinteistössä voidaan hallita eri tavoin – esimerkiksi vierailijakortti tai vieraan oma puhelin voivat toimia pääsynä tiloihin. Vierailun vastaanottaja voi myös antaa kulkuoikeuksia vieraille tai ohjata heitä haluttuun hissiin ja kerrokseen, samalla kun automaattisen ennakkoviestin saapumisohjeet auttavat löytämään oikean tilan. Visit soveltuu satunnaisten vieraiden vastaanotosta isojen vierailijaryhmien hallinnointiin ja sisäänkirjaamiseen kerralla.

Suomessa suomalaisesta ISO-sertifioidusta palvelukeskuksesta tuotetun palvelumme tietoturva on auditoitu puolueettoman tahon toimesta (viimeisin auditointi 8/2020, Silverskin).

Kaikki mitä tarvitset sujuvaan vierailujen hallintaan

Helppo kutsuminen kalenterin kautta

Tee kutsut suoraan omasta kalenteristasi tai tilavarauksen kautta. Tuemme eri ympäristöjä.

Ennakkoviestit ja mobiili- kirjautuminen

Saapumisohjeet, pysäköinti, kulkureitit ja QR-pikakoodi vaivattomaan saapumiseen ja kirjautumiseen.

Monikielinen vastaanotto itsepalveluun 24/7

Tyylikkäät Suomessa valmistetut itsepalvelupäätteet video-opastuksella ja useilla kielillä.

Yritysilmeen mukaiset vierailijakortit

Yksilölliset ja kuvalliset vierailijakortit, joita voidaan käyttää myös kulunhallintaan.

Automaattiset ilmoitukset

Ilmoitus saapuneesta vieraasta vastaanottajalle eri kanaviin. Vastaa vieraalle tai mahdollista reaaliaikaisia kulkuoikeuksia.

Perehdytykset ja dokumenttien allekirjoitukset

Vierailuja koskevat perehdytykset sekä vierailun ehtojen tai NDA:n hyväksyminen helposti ennen vierailua.

Vierailijat ja palveluntuottajat

Palvelun avulla hallitset eri ryhmien vierailua kiinteistössä ja varmistat tarvittavat turvallisuusohjeistukset.

Tietoturvallinen hallinta ja kattava raportointi

Seuraa vierailijatietoja reaaliaikaisesti. Hae kattavat raportit, täytä GDPR vaatimukset ja ole auditointivalmis.

Liitä osaksi älykästä kiinteistöä

Kun kiinteistöstä halutaan entistä älykkäämpi, voidaan käyttöön ottaa erilaiset integraatiot sekä Systam Workplace -ratkaisut. Näihin lukeutuvat mm. pysäköinti ja pysäköinnin valvonta, ovenpielinäytöt, työpiste- ja huonevaraukset, tarjoilutilaukset sekä infonäytöt. Kun taas vierailta tai kiinteistössä työskenteleviltä edellytetään turvallisuusperehdytyksiä tai tärkeiden ohjeistusten läpikäyntiä, Systam Pass -perehdytyspalvelu varmistaa dokumentoidut suoritukset ajasta ja paikasta riippumatta. Pass voidaan integroida osaksi vierailijahallinnan palvelua, yhdessä muiden Smart Office -ratkaisujemme kanssa. Olemme myös KONE API -ekosysteemin kumppani, mikä mahdollistaa KONE-hissien, -porttien ja -ovien älykkäiden ominaisuuksien hyödyntämisen.

Markkinoiden monipuolisimmat integraatiot

Tilavaraukset ja tarjoilutilaukset

Yhdistetyt työpiste- ja tilavarausjärjestelmät, samalla kun tarjoilutilausten teko onnistuu suoraan web-palvelun kautta.

Tunnistautuminen ja kulunhallinta

Vierailijoiden tunnistautuminen kirjautumisen yhteydessä ja sääntöihin perustuva kulunhallinta porteista ja ovista QR-koodilla tai erillisellä linkillä.

Pysäköinti ja pysäköinninvalvonta

Kulkuluvat vierailijalle suljetulle pysäköintialueelle tai parkkihalleihin sekä tarvittavat luvat pysäköinninvalvontaa varten.

Kampuspalvelut

Taksitilaus-integraatio, 2-suuntainen videosoitto-toiminto, Wifi-tunnukset, säilytyslokerot sekä näytöt, joilla voidaan tarjota mitä tahansa web-sisältöä.

Digital Signage

Info-näyttöjen avulla voidaan välittää huomiotiedotteita tai tietoa sisäisesti vieralijoista, tarjota reaktiivista lisäinformaatiota tai turvallisuusohjeita.

Täyden palvelun kotimainen kumppani – tyytyväisyystakuulla

Systam Visit on 100 % kehittämämme kotimainen johtava vierailijahallinnan palvelu. Toimintamme perustuu kestäviin asiakassuhteisiin, joissa tuotamme lisäarvoa ottamalla hoitaaksemme koko palvelupolun aina suunnittelusta käyttöönottoon, tukeen ja kehitykseen saakka. Osaavalla tiimillämme on rautainen kokemus vierailijahallinnan palvelujen tuottamisesta yli 400:lle organisaatiolle, joista 98 % on yhä yhteisellä polulla kanssamme. Ja koska uskomme osaamiseemme tarpeeksi, annamme kaikille palveluillemme täyden tyytyväisyystakuun.

Anna meidän auttaa!

Kun sinua kiinnostaa kuulla lisää Systam Visit -vierailijahallinnasta, ota meihin yhteyttä tai varaa maksuton esittely. Kerromme mielellämme lisää palveluistamme ja siitä, miten ne voivat tehostaa myös teidän kiinteistönne ylläpitoa.

Markus Kangas


+358 44 493 5119

Tutustu referensseihimme

Katso kaikki referenssit