Etusivu Systam Visit / Kiinteistömanagerit Kiinteistömanageri – modernisoi kiinteistösi Ylitä vuokralaistesi odotukset automatisoidulla vierailujen hallinnalla. Samalla parannat kiinteistön turvallisuutta, säästät ylläpitokustannuksissa sekä varmistat loistavan kokemuksen. Pyydä esittely Avaa valikko Pyydä esittely Tyytyväisemmät vuokralaiset pienemmillä kustannuksilla Vierailijahallinnan tehtävä on hallita, miten vieraat saapuvat kiinteistöön ja ilmoittautuvat sekä miten tiedot tallennetaan ja mitä sen jälkeen tapahtuu. Digitaalinen vierailijahallinta on tänä päivänä välttämättömyys, jonka avulla tiedät keitä tiloissasi liikkuu, lisäät tuottavuutta, henkilö- ja tietoturvallisuutta sekä pidät vuokralaisesi tyytyväisinä. Suomen johtava vierailijahallinnan palvelu Systam Visit tarjoaa tähän kokonaisvaltaisen ratkaisun täydellä tyytyväisyystakuulla. Kaikki mitä tarvitset sujuvaan vierailujen hallintaan Helppo kutsuminen kalenterin kautta Tee kutsut suoraan omasta kalenteristasi tai tilavarauksen kautta. Tuemme eri ympäristöjä. Ennakkoviestit ja mobiili- kirjautuminen Saapumisohjeet, pysäköinti, kulkureitit ja QR-pikakoodi vaivattomaan saapumiseen ja kirjautumiseen. Monikielinen vastaanotto itsepalveluun 24/7 Tyylikkäät Suomessa valmistetut itsepalvelupäätteet video-opastuksella ja useilla kielillä. Yritysilmeen mukaiset vierailijakortit Yksilölliset ja kuvalliset vierailijakortit, joita voidaan käyttää myös kulunhallintaan. Automaattiset ilmoitukset Ilmoitus saapuneesta vieraasta vastaanottajalle eri kanaviin. Vastaa vieraalle tai mahdollista reaaliaikaisia kulkuoikeuksia. Perehdytykset ja dokumenttien allekirjoitukset Vierailuja koskevat perehdytykset sekä vierailun ehtojen tai NDA:n hyväksyminen helposti ennen vierailua. Vierailijat ja palveluntuottajat Palvelun avulla hallitset eri ryhmien vierailua kiinteistössäsi ja varmistat tarvittavat turvallisuusohjeistukset. Tietoturvallinen hallinta ja kattava raportointi Seuraa vierailijatietoja reaaliaikaisesti. Hae kattavat raportit, täytä GDPR vaatimukset ja ole auditointivalmis. Millainen kokonaisuus sopisi teille? Anna Neon auttaa. Hyödyt Lisää turvallisuutta hallitsemalla vierailijoiden kulkua kiinteistössäsi. Vahvista vuokralaisten luottamusta panostamalla kiinteistön palveluihin ja sujuvuuteen. Kehitä kiinteistöä analytiikan avulla ja täytä GDPR-vaatimukset. Säästä kustannuksissa tehostamalla toimintaa ja prosesseja. Automatisoi aulasi tai tehosta aulapalvelua Tyylikkäät kotimaiset Systam-itsepalvelupäätteet mahdollistavat kutsuttujen ja odottamattomien vieraiden sisäänkirjautumisen omatoimisesti. Automatisoi aulapalvelut hyödyntämällä saapumistilaan sijoitettuja sekä yritysilmeellä personoituja itsepalvelupäätteitä, jotka vastaanottavat vieraat video-opastuksella ja useilla kielivaihtoehdoilla. Myös olemassa olevaa aulapalvelua voidaan tehostaa itsepalvelupäätteiden ja verkko-pohjaisen työkalun avulla. Palvelumme soveltuu yksittäisten vieraiden vastaanotosta aina isojen vierailijaryhmien sisäänkirjaamiseen kerralla. Lisäksi saat meiltä kaikki tarvikkeet kuten vierailijakortit, korttitaskut, erilliset tulostimet ja lukijat. Lue lisää automatisoidusta vierailijahallinnasta Liitä osaksi älykästä kiinteistöä Joustava ja laajasti integroitava vierailijahallinta yhdistyy saumattomasti kiinteistön muuhun toimintaan kuten pysäköintiin ja pysäköinnin valvontaan, tila- ja työpistevarauksiin, tarjoilutilauksiin, kulunvalvontaan ja digitaaliseen viestintään. Vieraiden ja vierailijaryhmien sisäänkirjaaminen onnistuu yhdellä painikkeella, Outlook Add-In -lisäosan avulla. Kulkua porteista ja ovista voidaan hallinnoida QR-koodilla tai erillisellä linkillä. KONE API kumppaniekosysteemi taas mahdollistaa KONE-hissien, -porttien ja -ovien älykkäiden ominaisuuksien hyödyntämisen kuten hissien ohjaamisen ja kutsumisen suoraan Systam Visit -palvelustamme. KONE API -kumppaniekosysteemi Markkinoiden monipuolisimmat integraatiot Tilavaraukset ja tarjoilutilaukset Yhdistetyt työpiste- ja tilavarausjärjestelmät, samalla kun tarjoilutilausten teko onnistuu suoraan web-palvelun kautta. Tunnistautuminen ja kulunhallinta Vierailijoiden tunnistautuminen kirjautumisen yhteydessä ja sääntöihin perustuva kulunhallinta porteista ja ovista QR-koodilla tai erillisellä linkillä. Pysäköinti ja pysäköinninvalvonta Kulkuluvat vierailijalle suljetulle pysäköintialueelle tai parkkihalleihin sekä tarvittavat luvat pysäköinninvalvontaa varten. Kampuspalvelut Taksitilaus-integraatio, 2-suuntainen videosoitto-toiminto, Wifi-tunnukset, säilytyslokerot sekä näytöt, joilla voidaan tarjota mitä tahansa web-sisältöä. Digital Signage Info-näyttöjen avulla voidaan välittää huomiotiedotteita tai tietoa sisäisesti vieralijoista, tarjota reaktiivista lisäinformaatiota tai turvallisuusohjeita. Digitaalinen perehdytys Perehdytä, ohjeista ja tiedota, niin että suorituksista jää jälki. Tai pyydä vierailijoita kuittaamaan NDA. Digitaalisesti ajasta ja paikasta riippumatta. Tiedä keitä kiinteistössä liikkuu ja hallinnoi kulkua Sähköinen vierailujen hallinta on ainoa tapa tietää täsmällisesti, keitä kiinteistössä liikkuu. Erityisesti hätätilanteiden sattuessa on ensiarvoisen tärkeää tietää reaaliaikaisesti tiloissa olevien ihmisten määrä sekä tiedot. Vierailijahallinnan avulla voidaan myös hallita vieraan liikkeitä monin eri tavoin tai ohjata heitä haluttuun hissiin ja kerrokseen. Vastaanottaja voi antaa kulkuoikeuksia vieraalle ja esimerkiksi vierailijakortti tai vieraan oma puhelin voi toimia pääsynä tiloihin. Vierailijaliikenteen kulunhallinta Täytä velvoitteet ja valmistaudu auditointeihin Laki velvoittaa vierailijatietojen kerääjää huolehtimaan, etteivät tiedot paljastu, muutu tai joudu asiattomille. Myös GDPR lisäsi vastuuta tietojen käsittelyyn ja tietopyyntöihin. Näiden velvoitteiden asianmukaisen hoidon mahdollistaa ainoastaan sähköinen tietojen tallennus. Systam Visit tarjoaa kattavat tiedot vierailuista ja vieraista. Palvelumme tuotetaan suomalaisesta ISO-sertifioidusta palvelukeskuksesta ja on tietoturvaltaan laajasti auditoitu (viimeisin auditointi 8/2020, Silverskin). Asiakkaamme omistavat palveluun tallentuvat tiedot ja hallinnoivat niiden säilytysaikoja, samalla kun autamme heitä tarpeen tullen täyttämään omat auditointivaatimuksensa. Tietoturva ja auditoinnit Turvallisuus ja tietoturva Täyden palvelun kotimainen kumppani – tyytyväisyystakuulla Systam Visit on 100 % kehittämämme kotimainen johtava vierailijahallinnan palvelu. Toimintamme perustuu kestäviin asiakassuhteisiin, joissa tuotamme lisäarvoa ottamalla hoitaaksemme koko palvelupolun aina suunnittelusta käyttöönottoon, tukeen ja kehitykseen saakka. Osaavalla tiimillämme on rautainen kokemus vierailijahallinnan palvelujen tuottamisesta yli 400:lle organisaatiolle, joista 95 % on yhä yhteisellä polulla kanssamme. Ja koska uskomme osaamiseemme tarpeeksi, annamme kaikille palveluillemme täyden tyytyväisyystakuun. Tietoa meistä Tapamme toimia Anna meidän auttaa! Kun sinua kiinnostaa kuulla lisää Systam Visit -vierailijahallinnasta, ota meihin yhteyttä tai varaa maksuton esittely. Kerromme mielellämme lisää palveluistamme ja siitä, miten ne voivat tehostaa myös teidän kiinteistönne ylläpitoa. Markus Kangas markus.kangas@systam.fi +358 44 493 5119 Pyydä esittely Tutustu referensseihimme Katso kaikki referenssit Kiinteistö Oy Lepakko Ruoholahdessa sijaitseva Kiinteistö Oy Lepakko on vierailijamääriltään yksi Suomen vilkkaimmista yrityskiinteistöistä, jossa Systam Visitin avulla varmistetaan sujuva ja turvallinen vierailijaliikenteen hallinta. Systam Visit Multihermia Corbel Oy:n hallinnoimassa Kiinteistö Oy Multihermiassa kaikkien yritysten vierailijoiden vastaanotto hoidetaan yhden Systam Visit -ratkaisun avulla. Systam Visit Paju 2 Systam Visit -ratkaisumme KONE API ja hissi-integraation kanssa varusti Virossa sijaitsevan modernin toimistokiinteistön älykkäällä ja automaattisella vierailujen hallinnalla. Systam Visit